ایرانیان دانلود
5 مینی سریال که باید ببینید

5 مینی سریال که باید ببینید

معرفی و پیشنهاد 5 مینی سریال در ژانرهای مختلف

در این مقاله می خواهیم 5 سریال کوتاه یا مینی سریال جذاب را به شما معرفی کنیم، گزینه هایی که در اکثر لیست های پیشنهاد فیلم و سریال جزو پیشنهادهای ثابت محسوب می شوند و اگر تا امروز آن ها را ندیده اید، پیشنهاد می کنیم لیست 5 مینی سریال ایرانیان دانلود را بخوانید و سپس با دانلود سریال های ذکر شده، آرشیو دیداری خود را کامل کنید.

5 مینی سریال که باید ببینید

1. Chernobyl 2019

گزینه اول در لیست 5 مینی سریال که باید ببینید به سریال جنجالی چرنوبی می رسد؛ شبکه ی HBO در سال 2019 مینی سریال چرنوبیل، ساخته ی یوهان رنک را منتشر کرد. مینی سریالی پنج قسمتی که فاجعه ای تاریخی در سال 1986 را به تصویر می کشد. مرور وقایع آن دوران، چرنوبیل را به سریالی تاریخی اما ترسناک و دردناک تبدیل کرده.
نگاهی به چرنوبیل:
اتفاق در سال 1986 در نیروگاه اتمی چرنوبیل ( واقع در جمهوری شوروی اوکراین) رخ داده. خطایی انسانی باعث ایجاد انفجار و آتش سوزی شدید در نیروگاه اتمی و در نتیجه انتشار رادیو اکتیو شد. بسیاری از مردم ساکن در شهر از بین می رفتند بدون آنکه بدانند دلیل آن چیست.این انفجار باعث انتشار رادیو اکتیو در سراسر اوکراین، روسیه و بخشی ازاروپا شده بود و با این وجود دولتمردان آن زمان از هیچ کوششی برای پنهان کردن این فاجعه از سایر کشورها دریغ نکردند و در مقابل قهرمانانی وجود داشتند که برای حفظ جان انسانها از خودگذشتگی کردند و از بین رفتند…
سریال چرنوبیل روایتگر مشکلات، دردها و چگونگی گذر زندگی مردم پس از انفجار را طوری به تصویر می کشد که تا مدت ها درگیر آن خواهید بود.

>> سریال چرنوبیل را می توانیدبا کیفیت عالی از لینک مقابل دریافت کنید؛ دانلود سریال چرنوبیل دوبله فارسی

عکس سریال چرنوبیل Chernobyl 2019 دوبله فارسی مینی سریال چرنوبیل شبکه HBO

2. The Queen’s Gambit 2020

گزینه دوم در لیست 5 مینی سریال که باید ببینید به سریال The Queen’s Gambit می رسد؛ گامبی وزیر یک مینی سریال هفت قسمتی آمریکایی در ژانر درام است که در سال 2020 از نتفلیکس پخش شد. موصوع سریال شطرنج است! شاید در نگاه اول وقتی موضوع سریال را می شنوید سریالی کسل کننده را متصور شوید اما دیدن یک قسمت از آن نظر شما را عوض خواهد کرد. سریالی به شدت هیجان انگیز با بازی بی نظیر آنیا تیلور جوی در نقش بث هارمون.

>> دانلود سریال گامبی وزیر The Queen’s Gambit 2020

نگاهی به گامبی وزیر:

بث دختر بچه ی یتیمی است که در یتیم خانه زندگی می کند. او به قرص های ارامبخشی که در یتیم خانه به بچه ها می دهند اعتیاد دارد. به بازی با دیگر بچه ها و سرگرمی های معمول کودکانه هیچ علاقه ای ندارد و تنها سرگرمی او یادگیری شطرنج از سرایدار است. بث از کودکی فقط یک رویا دارد و آن رویای قهرمانی در مسابقات جهانی شطرنج است…

The Queen's Gambit

3. Alias Grace 2017

گزینه سوم در لیست 5 مینی سریال که باید ببینید به سریال Alias Grace 2017 می رسد؛ الیس گریس مینی سریال 6 قسمتی در ژانر روانشناختی جنایی که برگرفته از رمانی کانادایی به همین نام است.داستانی عجیب که پایانش شوکه کننده و بی نظیر است.
در سریال با دختری جوان به نام گریس مارکس رو به رو هستیم که در تمام این سه قسمت از خود می پرسیم ایا گریس مظلوم است یا بی رحم؟حقیقت را می گوید یا دروغ؟
گریس مارکس دختر جوانی از یک خانواده ی فقیر است که به کانادا مهاجرت کرده و به عنوان خدمتکار یک خانواده ی ثروتمند مشغول به کار است. او به قتل دو نفر محکوم شده و حالا با گذشت 15 سال، روانشناسی سعی می کند با گریس صحبت کرده و حقایق این پرونده را روشن کند تا شاید بتواند به بی گناهی گریس پی برده و برایش عفو بگیرد.

>> دانلود سریال الیس گریس Alias Grace 2017

Alias Grace 2017

4. Des 2020

گزینه چهارم در لیست 5 مینی سریال که باید ببینید به سریال Des 2020 می رسد؛ در مینی سریالی ساخته ی انگلستان که فقط سه قسمت است اما همین سه قسمت کافی است تا تاثیرش را روی مخاطب بگذارد. ماجرا وقتی هیجان انگیز می شود که متوجه می شویم سریال از زندگی واقعی یک قاتل زنجیره ای اسکاتلندی ساخته شده.بازی شگفت انگیز دیوید تننت در کنار ماجرایی هیجان انگیز و پایانی عجیب پرونده ی این سریال را تکمیل میکند.
قاتل روانپریش داستان دِز، تنها در کمتر از 6 سال 12 مرد جوان را به قتل رساند و هیچ اثری از خود به جا نگذاشت.
دز سوژه هایش را می کشت و مدت زمانی را با جسد می گذراند و بعد جسد را تکه تکه می کرد و آنها را می سوزاند و در حیاط باغچه ی خانه اش دفن می کرد.
دز در زمان دستگیری در کمال ارامش با پلیس همکاری کرد و همه ی داستان را به آنها توضیح میداد.

>> دانلود سریال دس Des 2020

Des 2020

5. Big Little Lies 2017

گزینه پنجم در لیست 5 مینی سریال که باید ببینید به سریال Big Little Lies 2017 می رسد؛ دروغ های کوچک و بزرگ مینی سریالی هفت قسمتی و پرستاره که سوژه ای جذاب دارد. سوژه ی داستان درباره ی به دست آوردن زندگی ایده آل است، دغدغه ای که تقریبا همه ی انسانها در طول زندگی با آن درگیر هستند.
دروغ های کوچک و بزرگ یک مینی سریال پر جایزه است. نامزد دریافت 21 جایزه ی امی شد و 19 جایزه را دریافت کرد.
این مینی سریال زندگی هایی را نشان می دهد که مردم حسرت زندگی آنها را می خورند در حالیکه صاحبان این زندگی از آن راضی نیستند.
قتلی رخ میدهد و زندگی مادلین، سلست و جین سه زن جوان ثروتمند از هم می پاشد…

>> دانلود سریال دروغ های کوچک بزرگ Big Little Lies 2017-2019

Big Little Lies 2017 پوستر سریال

پایان بندی

دیدن سریال های کوتاه مانند مشاهده یک فیلم جذاب و طولانی خواهد بود، نشستن پای 5 تا 10 قسمت سریالی که می دانیم قرار است در همین اپیزودهای کم به اتمام برسد، خودش باعث می شود چندساعتی را به شکل مداوم برای دیدنش خالی کنیم؛ چه زمانی بهتر از آخر هفته ها؟

لیست جذاب 5 مینی سریال که باید ببینید می تواند حداقل 5 هفته ی طلایی را برایتان بسازد؛ برای دریافت جدیدترین و بهترین مجموعه های تلویزیونی به صفحه دانلود سریال خارجی مراجعه کرده تا از آخرین بروزرسانی ها جا نمانید.

اختصاصی از مجله فیلم و سریال ایرانیان