ایرانیان دانلود
حضور سلبریتی ها در برنامه TNT موثر بود؟

حضور سلبریتی‌ها در برنامه TNT موثر بود؟

پش تر در مقاله ای به نام یک تی ان تی و یک حامد آهنگی؛ آیا کافیست؟ اشاره کردیم که برنامه جدید حامد آهنگی به نام تی ان تی با این سیاست آغاز شد که سلبریتی‌ها در آن حضور نداشته باشند و حامد آهنگی یک تنه بار برنامه را به دوش بکشد، اما تنها 5 قسمت از رئالیتی شو تی ان تی نگذشته بود که ناگهان فرم برنامه کمی تغییر کرد و شاهد حضور سلبریتی‌ها در قسمت ششم بودیم؛ اما آیا حضور بازیگران مطرح کشور در این برنامه باعث رشد استریم و خرید این سریال نمایش خانگی شد یا خیر؟ با ما همراه باشید تا این مساله را بررسی کنیم

این برنامه را از صفحه دانلود رئالیتی شو TNT حامد آهنگی دنبال کنید.

برنامه تی ان تی حامد آهنگی

شروع طوفانی برنامه تی ان تی با حضور سلبریتی‌ها !

قسمت ششم برنامه تی ان تی با یکی از مطرح ترین کمدین های ایران یعنی مهران غفوریان و یوسف صیادی منتشر شد که نگاه ها را کاملا به سمت این روالیتی شو ایرانی برد. تعداد شرکت کنندگان از 6 نفر به 2 نفر رسیده بود و اگر دو نفر مساوی در دو مرحله می شدند، کار به مرحله سوم کشیده می شد تا فینالیست مشخص شود.

فرم برنامه به طور کلی جذاب بود و اتفاقات جالبی در رقابت بین دو هنرمند شکل می گرفت؛ خیس شدن، رنگی شدن، پرتاب شدن و کشیده شدن سلبریتی ها باعث شده بود مراحل مسابقه و دکور بیشتر به چشم بیاید و این می توانست برای گروه تولید بسیار دلگرم کننده باشد.

چند قسمت با شرکت کننده های عمومی ضبط شده است؟

قسمت 7 – بیژن بنفشه خواه و بهرنگ علوی، قسمت 8 – مریم مون و متین ستوده، قسمت 9 – شهرام قایدی و سید جواد هاشمی و ناگهان قسمت 10 دوباره با شرکت کنندگان عمومی برگزار شد!

به نظر می رسد چند قسمت با حضور شرکت کننده های عمومی ضبط شده اما عدم استقبال از برنامه باعث شده بود که بلافاصله از سلبریتی ها برای جبران بازدید ها استفاده شود و باقی قسمت های معمولی را لا به لای سلبری تی ها منتشر کنند.

تا این لحظه که 15 قسمت از برنامه تی ان تی در سایت دانلود فیلم و سریال ایرانیان پخش شده، 6 قسمت با حضور شرکت کننده های عمومی منتشر شده و 9 قسمت هم با حضور بازیگران ایرانی پخش شده است؛ سهم خانم های بازیگر تنها 2 قسمت بوده است!

برنامه تی ان تی

شاخص هایی که رشد نمی کنند!

پس از گذشت حدود 4 ماه از پخش مسابقه تی ان تی می توانیم بگوییم که حامد آهنگی به هیچ عنوان نتوانسته موفقیت برنامه شباهنگی را تکرار کند و حتی نتوانسته به آمار آن تاک شو جذاب نزدیک هم شود. تقریبا هیچ حرف و حدیث و وایرال ویژه ای در مورد TNT مشاهده نمی شود و این برنامه به یک روند تکراری و خسته کننده تبدیل شده که بعید است بتواند مخاطب را اسیر خود کند!

وضعیت استقبال: برنامه تی ان تی اومده؟ خب بگیر بعدا اگه شد سر شام میبینیم!

چرا تی ان تی کسل کننده شده است؟

مشخصا بازی های تکرای و رفتارهای قابل پیش بینی حامد آهنگی دلیل اصلی این اتفاق بوده و شما در هر لحظه می توانید اتفاقات را به راحتی حدس بزنید، چیزی که امروزه در رئایتی شو های ایرانی به یک امر بسیار مهم بدل شده و تنها برنامه هایی میان مردم محبوب می شوند که تا لحظه آخر نمی توانید نتیجه ی آن ها را حدس بزنید!

این روزها یکی از جذاب ترین بازی هایی که تا لحظه آخر نمی توان شخص مورد نظر را پیش بینی کرد، رئالیتی شو ناتو می باشد؛ حتما ببینید

برنامه تی ان تی جواد هاشمی

چرا بازی ها تغییر نمی کند؟

بازی هایی که در تی ان تی طراحی شده همگی فیزیکی هستند و هرکدام دارای دکور سنگین می باشند که فضای زیادی را هم اشغا می کند. این امر باعث شده طراحی بازی های جدید برای تیم تولید غیر ممکن شود و تنها یک الی 2 بازی در میان قسمت ها تغییر کند!

این ها جزو مواردیست که باید قبل از تولید برنامه در اتاق فکر مورد بررسی قرار می گرفت و انگار حامد آهنگی که قصد تولید یک شوی متفاوت و جذاب را در میان سریال های ایرانی داشت، فکرِ تکراری شدنِ بازی ها را نکرده بود!

چند پیشنهاد!

با در نظر گرفتن تمام شرایط، می توان چند پیشنهاد برای جذاب تر شدن و متفاوت تر شدن TNT ارائه داد که شدنی باشد.

  • اضافه شدن نفرات به بازی سلبریتی ها؛ از 2 نفر به 3 یا 4 نفر
  • 2 نفر در فینال حاضر باشند
  • سوالات اطلاعات عمومی فینال دارای چالش باشد و خیلی زود تمام نشود
  • هنگام برداشتن تخم اژدها یا قطره، اگر کسی قوانین را رعایت نکرد و پاسخ را نمی دانست، یک سطل آب رویش خالی شود!
  • چالش های مختلف؛ حلقه گمشده تی ان تی!

اگر کمی فکر شود می توان با همین دکور و فضا، ایده های های مختلفی را برای هیجانی شدن برنامه تی ان تی پیدا کرد و قطعا متخصصین امر می توانند برای سری قسمت های جدید TNT برنامه ریزی جذاب تری داشته باشند.

برنامه تی ان تی کامران تفتی

حرف آخر

حامد آهنگی در روزهایی که بعدها به عنوان نقطه اوج او یاد می شود، سعی داشت با استفاده از مردم عادی یک برنامه هیجان انگیز و پر زرق و برق را تولید که در همین ابتدای کار ناموفق بود، برای جبران به سراغ سلبرتی ها رفت که باز هم موفقیت مدنظر حاصل نشد. برنامه تی ان تی یک نقطه مهم در کارنامه هنری حامد آهنگی محسوب می شود و او می تواند با این برنامه خود را به اوج محبوبیت برساند، اما شکست تی ان تی باعث کمرنگ شدنش خواهد شد و شاید دیگر تهیه کننده ای برای ایده های بهتر او، به اندازه تی ان تی هزینه نکند!

با تمام این اوصاف، تی ان تی آنقدرها هم بد نیست، فقط انتظار ماست که از حامد آهنگی بالا رفته و دوست داشتیم هیجان بیشتری از برنامه او بگیریم!.

اختصاصی از مجله فیلم و سریال ایرانیان