ایرانیان دانلود
: 8.2
دانلود انیمه داستان آنشرلی 2009
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود انیمه داستان آنشرلی 2009

  • دسته فیلم
    array(4) { [0]=> object(WP_Term)#27732 (16) { ["term_id"]=> int(128495) ["name"]=> string(10) "انیمه" ["slug"]=> string(5) "anime" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(128495) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(1079) ["count"]=> int(83) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(128495) ["category_count"]=> int(83) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(10) "انیمه" ["category_nicename"]=> string(5) "anime" ["category_parent"]=> int(1079) } [1]=> object(WP_Term)#17609 (16) { ["term_id"]=> int(1079) ["name"]=> string(14) "انیمیشن" ["slug"]=> string(22) "cartoons-and-animation" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1080) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(642) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1079) ["category_count"]=> int(642) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(14) "انیمیشن" ["category_nicename"]=> string(22) "cartoons-and-animation" ["category_parent"]=> int(0) } [2]=> object(WP_Term)#27737 (16) { ["term_id"]=> int(7114) ["name"]=> string(27) "انیمیشن سریالی" ["slug"]=> string(10) "television" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(7115) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(1079) ["count"]=> int(206) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(7114) ["category_count"]=> int(206) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(27) "انیمیشن سریالی" ["category_nicename"]=> string(10) "television" ["category_parent"]=> int(1079) } [3]=> object(WP_Term)#17600 (16) { ["term_id"]=> int(58754) ["name"]=> string(17) "فیلم درام" ["slug"]=> string(4) "dram" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(58755) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36152) ["count"]=> int(1799) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(58754) ["category_count"]=> int(1799) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(17) "فیلم درام" ["category_nicename"]=> string(4) "dram" ["category_parent"]=> int(36152) } }

دانلود انیمه داستان آنه شرلی دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که در دوران کودکی خود به دیدن کارتون علاقه داشتید، مطمئنا کارتون آنشرلی با موهای قرمز را به یاد می‌آورید. این اثر فوق العاده با حال و هوای خاصی که دارد، بیننده را به دنبال کردن رویاهایش دعوت کرده و به او یاد می‌دهد تا برای آرزوهایش بجنگد. در این مطلب به مرور این داستان پرطرفدار و شخصیت‌های اصلی آن می‌پردازیم.

دانلود انیمه داستان آنشرلی یا کارتون سلام آنه: پیش از گرین گیبلز Kon’nichiwa Anne: Before Green Gables 2009 از باکس بالای صفحه

محتوای این انیمه فاقد هرگونه صحنه مغایر با فرهنگ و شئونات اسلامی می باشد و در شبکه نمایش خانگی دوبله, سانسور و پخش شده است

دانلود انیمه داستان آنه شرلی دوبله فارسی انیمیشن آنشرلی شبکه پویا با لینک مستقیم تمام قسمت ها

خاطره انگیز مثل آنه

داستان آنشرلی جزو محبوب ترین آثار کارتونی محسوب می شود و یکی از ماندگارترین شخصیت های کارتونی برای ایرانی های دهه 60 و 70، شخصیت انیمیشینی آنشرلی یا آن شرلی یا در اصل آنه شرلی می باشد. داستان آنشرلی در سال 2009 با ساختاری جدید تولید شد. پیشنهادی خاطره انگیز و جذاب برای دانلود کارتون و انیمیشن

انیمیشن سریالی سلام آنه: پیش از گرین گیبلز یا Anime Kon’nichiwa Anne: Before Green Gables یک مجموعه تلویزیونی انیمه 35 قسمتی است که توسط استودیو نیپون انیمیشن در ژاپن ساخته شده است.

دانلود انیمه داستان آنه شرلی 2009 : پخش کارتن داستان آنشرلی سری جدید از ۵ آوریل ۲۰۰۹ در شبکه انیماکس آغاز شده و در اواخر دسامبر همان سال به پایان رسید. این مجموعه در ایران با نام داستان آنه شرلی پخش شده است. این سریال انیمیشنی داستان های کودکی های آنه شرلی و ماجرای از دست دادن پدر و مادرش و زندگی آنه قبل از اینکه تحت سرپرستی متیو و ماریلا قرار بگیرد را روایت می کند…

  • برای دریافت انیمیشن های ژاپنی به صفحه دانلود انیمه مراجعه فرمایید.

آنشرلی از ابتدا تا پیش از گرین گیبلز

داستان آنشرلی با موهای قرمز، در سال 1908 توسط یک نویسنده کانادایی به نام Lucy Maud Montgomery نوشته شده است. داستان آنه، پس از انتشار، علاقه مندان زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد، تا جایی که از روی این داستان بی نظیر لوسی ماد مونتگمری، کارتون و سریال‌های زیادی ساخته شد. این کتاب بعد از انتشار تا 50 میلیون نسخه چاپ و فروخته شد و تاکنون به بیش از 20 زبان ترجمه شده است. از این اثر زیبا و شگفت انگیز در ایران با نام آن شرلی با موهای قرمز، یاد می‌شود. همچنین از این داستان تاکنون:

  • ۴ فیلم سینمایی بلند
  • ۱۲ فیلم تلویزیونی
  • ۶ سریال
  • یک انیمه (سریال انیمیشن)
  • ۶ نمایش تئاتر
  • ۶ نمایش رادیویی ساخته شده است.

کارتون داستان آنه شرلی

داستان آن شرلی Before Green Gables 2009، زندگی دختر یتیمی را روایت می‌کند که توسط ماریلا کاتبرت و برادرش متیو به فرزندی پذیرفته می‌شود. خواهر و برادر میانسال کاتبرت که در مزرعه خود به کمک نیاز دارند، تصمیم می‌گیرند یک کودک از یتیم خانه را به فرزندی قبول کنند.

آنها در واقع برای سرپرستی یک پسر بچه درخواست می‌دهند اما وقتی متوجه می‌شوند که یتیم خانه به اشتباه آنی یازده ساله و سرخوش را به سمت خانه آن‌ها روانه کرده است، شوکه می‌شوند. دختر نوجوان با روحیه شاد، تخیلات بالا، اراده قوی، احساس استقلال و پرحرفی، به زودی مورد پذیرش خانواده کاتبرت قرار می‌گیرد.

آنشرلی که دختری باهوش و مهربان بود خود را به آنها ثابت کرده و به عضو اصلی خانواده تبدیل می‌شود. این کتاب و روایت داستانی آن، ما را به اولین سال‌های حضور آنی در آوونلیا برده، و همه اتفاقاتی که این دختر بازیگوش با آن دست و پنجه نرم می‌کند از جمله خشم خانم ریچل لیند، رفتن به مدرسه و دوستی درخشان بین او و دایانا را به نمایش می‌گذارد.

آنشرلی در کارتون داستان آنه شرلی

صداپیشه های سریال آنشرلی با موهای قرمز

داستان آنشرلی Kon’nichiwa Anne: Before Green Gables 2009 به شکل‌های مختلف مانند کارتون و سریال(در چند نسخه) تهیه شده است. نسخه سریالی اولیه این داستان در کشور کانادا تهیه شده است و ابتدا از شبکه اصلی سی بی سی پخش شد. این سریال بزودی به زبان‌های مختلف ترجمه شد و طرفداران زیادی در کشورهای مختلف پیدا کرد. بازیگران سریال آنشرلی عبارتند از:

  • مگان فاووز در نقش آنشرلی
  • جاناتان کرامبی در نقش گیلبرت
  • کالین دوهرست در نقش ماریلا کاتبرت
  • ریچارد فارنزورث در متیو کاتبرت
  • اسکایلر گرنت در نقش دیانا

شخصیت سازی داستان آنشرلی

شخصیت‌های داستان آنشرلی Kon’nichiwa Anne: Before Green Gables 2009 پیش از گرین گیبلز، بین تمام بینندگان این سریال، محبوب و پر طرفدار هستند. این امر به دلیل نوع شخصیت پردازی بی نظیر در این سریال است. شخصیت‌های اصلی این داستان پر طرفدار به این گونه است که:

آنه شرلی

  • آن شرلی، قهرمان رمان داستان، دختر یتیمی است که توسط متیو و ماریلا کاتبرت به فرزندی پذیرفته می‌شود و در مزرعه آنها، گرین گیبلز، زندگی کرده و بزرگ می‌شود. آنی با شخصیتی پرشور، سرسخت، خونگرم، وفادار، باهوش، پر حرف، بسیار دوست داشتنی، عاشق زیبایی و خیال پردازی است. او برای پذیرفته شدن توسط والدین جدید خود و اطرافیان، با وجود اشتباهات فردی و اجتماعی که مرتکب می‌شود، سعی می‌کند به سرعت قوانین و رفتار اجتماعی، مذهبی و اخلاقی را که کودکان دیگر رعایت می‌کنند، یاد بگیرد.

دانلود انیمه داستان آنه شرلی دوبله فارسی انیمیشن آنشرلی شبکه پویا با لینک مستقیم تمام قسمت ها

متیو

  • متیو کاتبرت، یک مرد مجرد شصت ساله که با خواهرش ماریلا در گرین گیبلز زندگی می‌کند. متیو به طرز عجیبی خجالتی و کمی عجیب و غریب است. آن، متیو را مانند پدر خوانده‌اش می‌داند و هر زمان به گوش شنوا برای درد و دل نیاز دارد به او رو می‌آورد.

ماریلا

  • ماریلا، زنی مجرد است که آنشرلی را به همراه برادرش متیو بزرگ می‌کند. ماریلا یک شخصیت سخت گیر و مسئول دارد که در ابتدا آنشرلی او را ناامید می‌کند. اگرچه ماریلا معمولاً احساسات خود را ابراز نمی‌کند، اما در پشت ظاهر جدی او، حس شوخ طبعی و قلبی دوست داشتنی وجود دارد. ماریلا، آنی را بسیار سخت‌گیرانه بزرگ می‌کند، اما دختر خوانده‌اش را دوست دارد. در پایان سریال آنشرلی شاهد این هستیم که رفتار ماریلا نسبت به آنشرلی نرم‌تر و دوستانه‌تر شده است.

ماریلا در کارتون داستان آنه شرلی

دایانا

  • دایانا بری در این داستان به عنوان بهترین دوست آنشرلی نقش آفرینی می‌کند. او یک دختر زیبا و هم سن آنی است که در همسایگی گرین گیبلز در Orchard Slope زندگی می‌کند. دایانا و آنشرلی بلافاصله پس از ملاقات با هم دوست می‌شوند. دایانا با وجود اینکه دختری جذاب است، اما فاقد تخیل، هوش و استقلال آنشرلی است.

گیلبرت

  • گیلبرت بلیت، پسر خوش تیپ و باهوش آوونلیایی است که رقیب آنشرلی در مدرسه می‌شود. با اتفاقاتی که در جریان داستان بین این دو شخصیت می‌افتد، آنی قسم می‌خورد که هرگز با گیلبرت صحبت نکند، و حتی زمانی که گیلبرت او را از رودخانه نجات می‌دهد، با او صحبت نمی‌کند. اما در پایان داستان، رقابت بین آنها محبت‌آمیز شده و آنی و گیلبرت با هم دوست می‌شوند.

ترجمه کارتون آنشرلی با دکلمه فوق‌العاده نصرالله مدقالچی، یکی از خاطره انگیزترین برنامه‌های کودک را ایجاد کرده که همیشه در یادها مانده است. این اثر زیبا و نوستالژی، بهترین لحظات را برای کودکان نسل دیروز ساخته و الگویی برای آنها بوده تا به دنبال رویاها و آرزوهای خود بروند.

نیپون انیمیشن محل ساخت کارتون سلام آنه: پیش از گرین گیبلز

نیپون انیمیشن، (به انگلیسی: Nippon Animation) شرکت انیمشین‌سازی ژاپنی است، که مقر اصلی آن، در شهر توکیو مستقر می‌باشد. این شرکت، سازندهٔ اکثر کارتون‌های معروف پخش شده در ایران است. این شرکت یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های تولید سریال‌های کارتونی انیمیشن بر اساس داستان‌های معروف ادبی مانند:

آثار درخشان نیپتون

آن شرلی با موهای قرمز، ماجراهای تام سایر، زنان کوچک، دور دنیا در هشتاد روز، حنا دختری در مزرعه، بچه‌های آلپ، باخانمان (پرین)، بابا لنگ دراز، بینوایان، پینوکیو، سندباد، دهکده حیوانات، خانواده دکتر ارنست، داستان‌های جنگل سبز، هایدی، رامکال، داستان خانواده ترپ، مهاجران، نیک و نیکو، آلیس در سرزمین عجایب ،ماجراهای دانی، نیلو و فلندی و … است.

هایائو میازاکی و ایسااو تاکاهاتا

هایائو میازاکی و ایسااو تاکاهاتا بنیانگذاران استودیو جیبلی هستند، که بسیاری از اپیزودهای این سری از انیمیشن‌ها را، در تئاتر شاهکار جهان کارگردانی نمودند. ==تاریخچه شرکت==این شرکت از سال ١٩۶٢ با نام زویو ایزو در شهر توکیو شروع به فعالیت کرد و فعالیت خود با نام نیپون را از سال ١٩٧۵ با ریاست کویچی موتوهاشی آغاز کرد. از اولین تولیدات موفق این کمپانی میتوان از هایدی، دختر آلپ که در سال ١٩٧۴ تولید شد و پس از آنکه در ژاپن با استقبال عموم مواجه شد، در اروپا نیز به عنوان انیمیشنی موفق ظاهر شد نام برد.

دانلود انیمه داستان آنه شرلی دوبله فارسی انیمیشن آنشرلی شبکه پویا با لینک مستقیم تمام قسمت ها

اطلاعات عوامل انیمه Kon’nichiwa Anne: Before Green Gables 2009

  • کیفیت تصویر : 480p
  • فرمت تصویر : MP4
  • کارگردان : کاتسویوشی یاتابه
  • تهیه کننده : Budge Wilson
  • نویسنده : میچیرو شیمیدا
  • سال پخش : ۲۰۰۹
  • ژانر : کودک، درام، ماجراجویی، برشی از زندگی
  • مدت زمان نمایش: ۲۲ دقیقه
  • تعداد قسمت ها : 35 اپیزود دوبله شده
  • امتیاز: ۷٫۱
  • انکودر : سایت دانلود فیلم ایرانیان دانلود

معرفی انیمه

دانلود انیمه سریالی مرد اره ای Chainsaw Man 2022