ایرانیان دانلود
دانلود انیمیشن بنیامین با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود انیمیشن بنیامین با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27728 (16) { ["term_id"]=> int(1079) ["name"]=> string(14) "انیمیشن" ["slug"]=> string(22) "cartoons-and-animation" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1080) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(642) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1079) ["category_count"]=> int(642) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(14) "انیمیشن" ["category_nicename"]=> string(22) "cartoons-and-animation" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#17445 (16) { ["term_id"]=> int(7113) ["name"]=> string(29) "انیمیشن سینمایی" ["slug"]=> string(8) "cinamaei" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(7114) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(1079) ["count"]=> int(381) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(7113) ["category_count"]=> int(381) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(29) "انیمیشن سینمایی" ["category_nicename"]=> string(8) "cinamaei" ["category_parent"]=> int(1079) } }

.:: دانلود انیمیشن بنیامین ::.

دانلود انیمیشن بنیامین 1397 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری لینک مستقیم محسن عنایتی

.:: دانلود انیمیشن بنیامین اثری از محسن عنایتی با لینک مستقیم ::.

دانلود انیمیشن بنیامین : بنیامین (Benyamin) یک پویانمایی ایرانی به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن آبادی محصول سال ۱۳۹۷ است. این انیمیشن از سوی موسسه ندای موعود مجری طرح این اثر، در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ در مرکز همایشهای بین المللی رایزن با همکاری مسئولین دبیرستان صالح و دبیرستان احسان و با حضور چهره ها و شخصیت های فرهنگی و هنری ایران به صورت ویژه اکران شد. موسیقی بنیامین توسط بهزاد عبدى ساخته و توسط ارکستر ویرتوزهاى کیف در اوکراین اجرا شده است. صدابرداری بر عهده آندرى موکریتسکى بوده و صداگذاری را فرشید جلیلی نژاد انجام داده است.

خلاصه داستان انیمیشن بنیامین :

فیلم سینمایی بنیامین برشی از زندگی مردم قوم بنی اسراییل در مصر باستان است. بنیامین داستان پسر بچه ای به همین نام است که برای نجات جان مادرش از دست سربازان فرعون مجبور می شود به سفر خطرناکی برود ، در این سفر اتفاقاتی برای او می افتد که دیدگاه او را نسبت به جامعه و زندگی اش تغییر می دهد. بنیامین انیمیشنی به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن آبادی محصول سال ۱۳۹۷ است.

نقد انیمیشن سینمایی بنیامین :

بنیامین تولید شده توسط گروه پویانمایی ندای موعود است که از سال ۱۳۹۰ تاسیس شده و تاکنون هر انیمیشنی که تولید کرده در زمینه مضامین مذهبی بوده و به گواه سایت رسمی این مجموعه متشکل از افرادی مومن، معتقد و مستعد و البته با عنایات حق تعالی و لطف بقیهالله ‌الاعظم بوده؛ افرادی که تا پیش از اکران این انیمیشن ادعا داشتند فیلمنامه خود را به سبک آثار والت دیزنی و دریم ورکس ساخته‌اند و معلوم نیست این ادعای کاذب را چطور مطرح کرده‌اند.

در حقیقت نمی‌دانم که داستان انیمیشن بر اساس کدام روایت مذهبی اقتباس شده است ولی مطالعاتم در مورد دین یهودیت؛ این داستان را جایی ندیده اما با توجه به نامگذاری دو شخصیت اصلی داستان به اسامی بنیامین و آشر (که فرزندان یعقوب از قوم بنی اسراییل بودند) به نظر می‌رسد که سازندگان داستان خود را با علم و دانش کافی از روایات منتسب به یهودیت اقتباس کرده‌اند اما این داستان همه جایش پر از ایراد و حفره است.

حضور المان‌هایی چون طاووس در کنار قهرمانان داستان نیز برای شخص من جای علامت سوال دارد و خیلی دوست دارم تا بتوانم از زبان عوامل انیمیشن علت استفاده از طاووس را جویا شوم. طاووس در دین اسلام جایگاهی ندارد و صرفا در باورهای ایزدی به شیطان گفته می‌شود که البته شیطان در این آیین آنچنان هم موجود پلیدی نیست.

صداپیشگان انیمیشن بنیامین :

سرپرست گویندگان : امیرهوشنگ زند | چنگیز جلیلوند ناصر طهماسب اکبر منانی سعید مظفری مریم شیرزاد تینا هاشمی آرزو آفری مهبد قناعت‌پیشه کوروش زارع‌پناه مهرداد معمارزاده

تصاویر انیمیشن بنیامین :

دانلود انیمیشن بنیامین 1397 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری لینک مستقیم محسن عنایتی دانلود انیمیشن بنیامین 1397 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری لینک مستقیم محسن عنایتی

اطلاعات انیمیشن ایرانی بنیامین :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان : محسن عنایتی

تهیه کننده: مصطفی حسن آبادی

نویسنده : محسن عنایتی

سال پخش: ۱۳۹۸

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۹۰ دقیقه

فروش گیشه : ۵٬۲۱۹٬۳۴۷٬۰۰۰ تومان

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا