ایرانیان دانلود
دانلود انیمیشن فردیناند Ferdinand دوبله فارسی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود انیمیشن فردیناند Ferdinand دوبله فارسی

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27716 (16) { ["term_id"]=> int(1079) ["name"]=> string(14) "انیمیشن" ["slug"]=> string(22) "cartoons-and-animation" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1080) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(642) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(1079) ["category_count"]=> int(642) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(14) "انیمیشن" ["category_nicename"]=> string(22) "cartoons-and-animation" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#27718 (16) { ["term_id"]=> int(7113) ["name"]=> string(29) "انیمیشن سینمایی" ["slug"]=> string(8) "cinamaei" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(7114) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(1079) ["count"]=> int(381) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(7113) ["category_count"]=> int(381) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(29) "انیمیشن سینمایی" ["category_nicename"]=> string(8) "cinamaei" ["category_parent"]=> int(1079) } }

.:: دانلود انیمیشن فردیناند Ferdinand ::.

دانلود انیمیشن فردیناند Ferdinand دوبله فارسی با لینک مستقیم Ferdinand 2017

.:: دانلود انیمیشن فردیناند Ferdinand دوبله فارسی با لینک مستقیم ::.

محتوای این انیمیشن فاقد هرگونه صحنه مغایر با فرهنگ و شئونات اسلامی می باشد و در شبکه نمایش خانگی دوبله, سانسور و پخش شده است

دانلود انیمیشن فردیناند Ferdinand : فردیناند نام یک گاو نر است که تفاوتی بسیار بزرگ با سایر همنوعان خود دارد. فردیناند قلب مهربانی دارد و به گل ها علاقه مند است. او دوستی با انسان ها و سایر حیوانات را به مبارزه در رینگ ترجیح می دهد. تا اینکه یک روز فردیناند بادختری رو به رو می شود که…. John Cena Kate McKinnon Miguel Ángel Silvestre Gina Rodriguez Daveed Diggs Gabriel Iglesias Anthony Anderson Bobby Cannavale Peyton Manning David Tennant صداپیشگان اصلی انیمیشن هستند

جان سینا یکی از صداپیشگان انیمیشن فردیناند Ferdinand :

جان فلیکس آنتونی سینا John Felix Anthony Cena ، بازیگر، رپر، بدن ساز و کشتی‌گیری در کمپانی دبلیو دبلیو ای و متولد ۲۳ آوریل ۱۹۷۷ می‌باشد.

وی فعالیت ورزشی خود در کشتی حرفه‌ای را از سال ۲۰۰۲ میلادی آغاز کرده و تاکنون موفق به کسب کمربندهای بسیاری در تمامی رشته‌های زیرمجموعه گردیده‌است.

از جمله این که او تاکنون توانسته ۱۶ بار قهرمان کمربند دبلیودبلیوئی شود و ۳ بار قهرمان سنگین وزن جهان در کل ۱۶ بار قهرمان جهان و رکورد این زمینه را در دست دارد.

او به‌عنوان بازیگر هم فعالیت کرده، که از آن جمله در فیلم تفنگ دار دریایی ایفای نقش کرده‌است. او در حال حاضر در برند راو فعالیت می‌کند.

از دیگر افتخارات او می‌توان گفت که وی توانسته دوبار در مسابقه ۳۰ نفره رویال رامبل (۲۰۰۸ و ۲۰۱۳) پیروز شود.

کمربند قهرمانی جهان در رویال رامبل۲۰۱۷ را از ای. جی. استایلز گرفت نامزد جان نیکی بلا یکی از کشتی‌گیران wwe است.

خلاصه داستان انیمیشن فردیناند Ferdinand :

فردیناند نام یک گاو نر است که تفاوتی بسیار بزرگ با سایر همنوعان خود دارد. فردیناند قلب مهربانی دارد و به گل ها علاقه مند است.

او دوستی با انسان ها و سایر حیوانات را به مبارزه در رینگ ترجیح می دهد. تا اینکه یک روز فردیناند بادختری رو به رو می شود که….

بازیگران انیمیشن فردیناند Ferdinand :

John Cena در نقش Ferdinand the Bull

Colin H. Murphy voices a calf Ferdinand.

Kate McKinnon در نقش Lupe, an old goat and Ferdinand’s mentor
Anthony Anderson در نقش Bones, a bull

Nile Diaz voices a calf Bones

Bobby Cannavale در نقش Valiente, a bull.

Jack Gore voices a calf Valiente.
Cannavale also voices Valiente’s father.

Peyton Manning در نقش Guapo, a bull

Jet Jurgensmeyer voices a calf Guapo

Gina Rodriguez در نقش Una, a hedgehog who is Dos and Cuatro’s sister
Miguel Ángel Silvestre در نقش El Primero, a matador

تصاویر انیمیشن فردیناند Ferdinand :

 

دانلود انیمیشن فردیناند Ferdinand دوبله فارسی با لینک مستقیم Ferdinand 2017 دانلود انیمیشن فردیناند Ferdinand دوبله فارسی با لینک مستقیم Ferdinand 2017

اطلاعات انیمیشن خارجی فردیناند Ferdinand :

کیفیت تصویر : HD 720p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان : Carlos Saldanha

تهیه کننده: John Davis Lisa Marie Stetler Lori Forte Bruce Anderson

نویسنده : Robert L. Baird Tim Federle Brad Copeland

سال پخش: ۲۰۱۷

ژانر : انیمیشن

مدت زمان نمایش: ۱۰۸ دقیقه

فروش گیشه : $۲۸۷ Million

امتیاز: ۶٫۷

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا