ایرانیان دانلود
عکس سریال بالش ها 1396
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود سریال بالش ها 1396

  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#28182 (16) { ["term_id"]=> int(36154) ["name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-series" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36155) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(500) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36154) ["category_count"]=> int(500) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-series" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#17968 (16) { ["term_id"]=> int(108484) ["name"]=> string(32) "سریال نمایش خانگی" ["slug"]=> string(92) "%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(108484) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36154) ["count"]=> int(95) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(108484) ["category_count"]=> int(95) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(32) "سریال نمایش خانگی" ["category_nicename"]=> string(92) "%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c" ["category_parent"]=> int(36154) } }

دانلود سریال بالش ها عمو پورنگ 1396 (پخش از شبکه نمایش خانگی) همه قسمت ها با کیفیت HD

عکس سریال بالش ها با کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان عکس سریال عمو پورنگ

.:: دانلود سریال بالش ها 1396 با کیفیت 720p و لینک مستقیم ::.

دانلود سریال بالش ها : سریال کودک بالش ها یاسریال عمو پورنگ با بازی عمو پورنگ داستان بالش هایی است که از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن آدم ها به ستوه آمده اند و بر علیه آدم ها اعلان جنگ می کنند.

داریوش فرضیایی (۱۳۵۲ تهران) برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

داریوش فرضیایی ارژنگ امیرفضلی امیر نوریر امبد شکرابی حدیث فولادوند امیر محمد متقیان ملیکا شریفی نیا دیگر بازیگران این سریال هستند

خلاصه داستان سریال بالش ها :

سریال بالش ها عمو پورنگ داستان بالش هایی است که از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن آدم ها به ستوه آمده اند و بر علیه آدم ها اعلان جنگ می کنند.

داریوش فرضیایی بازیگر سریال بالش ها :

داریوش فرضیایی (۱۳۵۲ تهران) برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت. از دیگر کارهای فرضیایی می‌توان به «شبکه بی‌طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت» و… اشاره کرد.

وی به همراه امیرمحمد در برنامه‌ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری و بازیگر ایفای نقش کرده‌است. این دو باز با هم در برنامه‌های دیگری چون «بوستان دوستان پورنگ» و «هزار و شصت و شونزده» و «کتابخانه عمو پورنگ» همکاری خود را ادامه دادند. در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیرمحمد متقیان (نقش‌های امیرمحمد، گلدون خان، آقا نگهدار و آقا ممنون)، محمدرضا خوارزمی (نقش‌های جوجه و دوددو)، امیر سهیلی (نقش سلطان و بلبل خان و لب و دهن) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلوان پنبه و نفس بابا و ایاز) و همکار بوده‌است.

گفتنی است که ایشان در سال ۹۴ سابقه اجرای ۲ برنامه را دارد. همچنین وی در برنامه سه ستاره که به معرفی برترین‌های سال ۹۴ در ویژه برنامه نوروز ۹۵ پرداخت به عنوان سومین مجری برتر سال ۹۴ در کنار عادل فردوسی پور و رامبد جوان انتخاب شد.

بازیگران سریال تلویزیونی بالش ها :

داریوش فرضیایی ارژنگ امیرفضلی امیر نوریر امبد شکرابی حدیث فولادوند امیر محمد متقیان ملیکا شریفی نیا

تصاویر سریال بالش ها :

عکس سریال بالش ها با کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان عکس سریال عمو پورنگ عکس سریال بالش ها با کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان عکس سریال عمو پورنگ عکس سریال بالش ها با کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان عکس سریال عمو پورنگ

اطلاعات سریال ایرانی بالش ها :

کیفیت تصویر : Full HD

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان : احمد درویشعلی پور

تهیه کننده: مسلم آقاجان زاده

نویسنده: محمد درویشعلی پور

سال تولید : ۱۳۹۶

سال پخش: ۱۳۹۷

ژانر : کودک / کمدی

مدت زمان نمایش : حدود ۴۵ دقیقه

شبکه پخش کننده : پخش از شبکه نمایش خانگی

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا