ایرانیان دانلود
: 5.2
عکس سریال ساخت ایران 3 با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود سریال ساخت ایران 3 با کیفیت Full HD

  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#18169 (16) { ["term_id"]=> int(36154) ["name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-series" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36155) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(500) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36154) ["category_count"]=> int(500) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-series" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود سریال ساخت ایران ۳ ::.

عکس سریال ساخت ایران 3 با کیفیت Full HD

.:: دانلود سریال ساخت ایران ۳ اثری از بهمن گودرزی تمام قسمت ها ::.

دانلود سریال ساخت ایران ۳ : سریال ساخت ایران نام مجموعه ای ویدیویی برای شبکه نمایش خانگی است. فصل اول تولید سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی محمدحسین لطیفی است که بخشی از فیلم در لبنان فیلم برداری شده است و ابتدا در رسانه خانگی و سپس در شبکه آی‌فیلم و نسیم پخش شد.

  • فصل دوم ساخت ایران تولید سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که در ادامه استقبال از فصل اول ساخته شد. این فصل از اردیبهشت ۱۳۹۷ از رسانه خانگی پخش گردید. فصل سوم شهریور ۱۴۰۰ به کارگردانی بهمن گودرزی با واکسیناسیون عوامل آغاز شد و بهار سال ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلیمو پخش شد.

ساخت ایران ۳ عنوان فصل سوم مجموعه طنز نمایش خانگی ساخت ایران به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال ۱۴۰۰ است و قسمت اول آن چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد. فیلمبرداری این سریال از مرداد ۱۴۰۰ با واکسیناسیون عوامل آغاز شد. این سریال در ایام نوروز ۱۴۰۱ شنبه و چهارشنبه پخش می شود و بعد از نوروز چهارشنبه ها پخش خواهد شد.

خلاصه داستان سریال ساخت ایران ۳ :

داستان سریال : غلام (امین حیایی) در جنوب ایران غواص است. یک روز بهین که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. غلام که به بهین علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل بهین برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

  • سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، عزت الله مهرآوران، عایشه گل جوشکن، ماهان کشفی و بردیا گودرزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

آناهیتا درگاهی بازیگر :

آناهیتا درگاهی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با ایفای نقش در آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴) آغاز کرد. آناهیتا درگاهی تابحال دوبار ازدواج کرده است. ازدواج اول او یک تجربه ناموفق در کنار محمد پروین بازیکن فوتبال بود و همسر فعلی او اشکان خطیبی است.

آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان آغاز کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی حضور فعال داشته‌است. همچنین، طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را بر عهده داشته‌است. او، در کنار فعالیت در عرصه نقاشی و بازیگری، تهیه‌کنندگی موزیک ویدئوی پرده آخر از رضا کیانیان را عهده‌دار بوده‌است.

کارنامه آناهیتا درگاهی در شبکه نمایش خانگی

سال نام نقش کارگردان

  • ١۴٠۱ ساخت ایران ٣ ستاره بهمن گودرزی
  • می‌خواهم زنده بمانم شیوا مستور شهرام شاه‌حسینی
  • ١٣٩٩ خوب، بد، جلف: رادیواکتیو آناهیتا محسن چگینی
  • ۱۳۹۷ ممنوعه طلا دولو امیر پورکیان

بازیگران سریال ساخت ایران ۳ :

بازیگران سریال :

بازیگر نقش
امین حیایی غلامحسین
مجید صالحی مرتضی
آناهیتا درگاهی ستاره
نادر سلیمانی خالد
بهرنگ علوی ظلی
الهام کردا شیرین
حسین امیدی سیاوش
هومن برق‌نورد ستوده
مینا وحید مهسا
عزت‌الله مهراوران سرهنگ
سعید امیرسلیمانی دایی نوذر
عایشه‌گل جوشکون آیلا
غلامرضا نیکخواه هاشم مک کوئین
امیر دژاکام چرمچی
کیانوش گرامی مربی کشتی
نوشین تبریزی عاطفه
ماهان کشفی غلامحسن
عزالدین توفق سیانکی

تصاویر سریال ساخت ایران ۳ :

عکس سریال ساخت ایران 3 با کیفیت Full HD عکس سریال ساخت ایران 3 با کیفیت Full HD

اطلاعات سریال ایرانی ساخت ایران ۳ :

کیفیت تصویر :۴۸۰p-720p-1080p

فرمت تصویر : MP4

کارگردان سریال : بهمن گودرزی

تهیه کننده: امیر پروین ‌حسینی

نویسنده :امیر عربی

سال پخش: ۱۴۰۰

ژانر : کمدی

مدت زمان نمایش: ۶۰ دقیقه

تعداد فصل : ۳

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا