ایرانیان دانلود
House of the Dragon 2022

سکانس های خشن سریال خاندان اژدها House of the Dragon 2022

سکانس های خشن سریال خاندان اژدها: در این مقاله تمام سکانس های خشن و بی پروای سریال House of the Dragon 2022 شبکه HBO را بررسی خواهیم کرد، سریالی که پر از صحنه های بی پرواست و در این امر فوق العاده طبیعی عمل کرده است؛ با ما همراه باشید تا قسمت به قسمت صحنه های سریال خاندان اژدها را همراه با تصویر بررسی نماییم

این سریال در رابطه با اتفاقات 200 سال قبل از سریال بازی تاج و تخت و جنگ قدرت در خاندان تارگرین (صاحبان اژدها) ساخته شده و نوشته ی جورج آر. آر. مارتین است؛ همان نویسنده ی معروف Game Of Thrones و کتاب نغمه آتش و یخ که قبلا سکانس های خشن سریال خاندان اژدها را در بازی تاج و تخت پیاده سازی کرده بود!

در سریال خاندان اژدها بازیگرانی چون پدی کانسیداین مت اسمیت اما دآرسی اولیویا کوک ریس ایفانز استیو توسان ایو بست سونویا میزونو فابین فرانکل مایلی الکوک امیلی کری و گراهام مک‌تاویش به ایفای نقش پرداخته اند.

۳ سکانس خشن و بی رحم در قسمت اول خاندان اژدها

سریال خاندان اژدها؛ نمایش بی رحمانه خشونت
بالاخره پس از چند سال انتظار، دنیال تاج و تخت به آنتن بازگشته و شاهد سریال اسپین آف بازی تاج تخت با نام House Of Drugon و سکانس های خشن سریال خاندان اژدها هستیم.
سریالی که مانند بازی تاج و تخت پر از خشونت و خونریزی بوده و دیدن آن برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است؛ از آن دست ممنوعیت هایی که چندان رعایت نمی شود!

قطع عضو خلافکاران بدون دادگاهی!

برادر پادشاه که پایه گذار سکانس های خشن سریال خاندان اژدها در قسمت اول بود، گروهی از مردان فقیر اما قوی تشکیل می دهد و با پرورش آنها، برای خود یک تیم مورد اعتماد می سازد که برایش جان می دهند.
حالا او رئیس امنیت شهر است و در یک شبیخون بی سابقه، افراد او که ملقب به ردای طلایی هستند به شهر می روند تا مجرمین شناخته شده را در همانجا مجازات کنند؛ این گروه احتمالا پای ثابت سکانس های خشن سریال خاندان اژدها خواهند بود!
در این عملیات ضربتی، هر مجرم بسته به نوع جرمی که مراکب شده مجازات می شود و این مجازات چیزی نیست جز قطع عضو!
این سکانس های خشن سریال خاندان اژدها می باشد که شاهد قطع دست، پا، آلت تناسلی و در نهایت مرگ زجرآور برای افرادی بودیم که متهم به دزدی، تجاوز و قتل بودند.
برادر پادشاه که خود را وارث تخت آهنین می داند، چنان برخورد خشنی با خلافکاران شهر انجام می دهد که فردای آن روز مورد مواخذه ی پادشاه و دست راست پادشاه قرار می گیرد.

گروه ردای طلایی نگهبانان پادشاهی خاندان اژدها

سکانس به دنیا آمدن فرزند پادشاه؛ این چه زجری بود؟

پادشاهی که ۵ بار در ۱۰ سال تلاش کرد تا پسردار و دارای وارث شود اما نشد که نشد.
هر بار به دلایل مختلف بچه از دست رفت و حالا او مطمئن است که این فرزند پسر است
این را بگذارید در کنار پیام همسر پادشاه که گفت: این آخرین بار است و اگر نشد دیگر فرزندی به دنیا نخواهد آورد!
حالا روز زایمان فرارسیده و بچه چرخیده است. استاد بزرگ می گوید یا یکی (فرزند یا مادر) را انتخاب کن یا هر دو خواهند مرد!
حتما با توجه به توضیحات بالا می توانید حدس بزنید تصمیم پادشاه چه بوده!
این هم جزو سکانس های خشن سریال خاندان اژدها و شاید خشن ترین و عذاب آور ترین صحنه ی قسمت اول House of the Dragon 2022 بود، جایی که عمل سزارین بدون بی هوشی و در جلوی چشم مادر انجام شد!
پادشاه می دانست که این آخرین لحظه ی دیدارشان است ولی داشتن وارث و ادامه ی حیات سلطنت تارگرین ها برایش اولیت بالاتری داشت.

دیدن این سکانس برای خانوم های باردار و افرادی که ناراحتی قلبی دارند جدا خطر دارد؛ کودکان مطلقا نباید این سکانس وحشتناک و مبهوت کننده را مشاهده کنند!

  • بیننده آنجا دلش بیشتر کباب می شود که مشخص می شود نوزاد هم بعد از یک روز از دنیا می رود و خبری از وارث نیست!

صحنه به دنیا آدم پسر پادشاه در قسمت اول خاندان اژدها

شوالیه هایی که به جان هم افتاده اند

خاندان تارگرین سالهای سال است که قدرت را بدست گرفته و به علت داشتن ۱۰ اژدهای بالغ، هیچ قدرتی نمی تواند آنها را تهدید کند‌. این باعث شده شوالیه ها دور از جنگ واقعی باشند و در جشن ها به جان هم بیوفتند.

پادشاه به افتخار تولد فرزند پسری که نه هنوز به دنیا آمده و نه جنسیت آن معلوم است، جشنی برپا می کند که در آن شوالیه ها با اسب و یک چوب باید همدیگر را به زمین بی اندازند

این مراسم خشونت چندانی ندارد اما زمانی خشن می شود که شوالیه ها روی زمین به جان هم میوفتند و به خشن ترین شکل ممکن همدیگر را می کشند تا یکی دیگر از سکانس های خشن سریال خاندان اژدها به تصویر کشیده شود!
این خشونت در ذات شوالیه های داستان است و مردم به شدت از آن استقبال می کنند؛ به گونه ای که هرچه قتل حریف خشن تر باشد، تشویق ها جاندارتر است!

قسمت دوم کشتاری در کار نبود؛ پادشاه دنبال همسر جدید

در قسمت دوم و بررسی سکانس های خشن سریال خاندان اژدها، شاهد داستان ازدواج و دزدیده شدن تخم اژدها توسط برادر پادشاه بودم و شاهد سکانس های خشن نبودیم

البته تنها در لحظاتی که ساحل و خرچنگ ها را نشان می داد، صحنه هایی از به میخ کشیدن افراد ولاریون توسط افراد شاهزاده دریهار را از دور می دیدیم که برای این سریال، خشونت دندان گیری محسوب نمی شود!

خرچنگ باز ها در سریال خاندان اژدها

صحنه های خشن قسمت سوم سریال خاندان اژدها؛ Second of His Name

جنگ ساحل خرچنگ در قسمت سوم

قسمت سوم خانه اژدها بسیار طوفانی و دلخراش آغاز شد، درست در نقطه ای که قسمت دوم تمام شده بود، قسمت سوم آغاز شد و ما شاهد به اسارت گرفته شدن افراد خاندان ولاریون (و احتمالا شاهزاده دیمون) بودیم.

در این سکانس های بی رحم، صحنه هایی از به میخ کشیدن اسرا و رها کردن آن ها در میان خرچنگ های بی رحم به تصویر کشیده شد؛ کمی عمیق تر نسبت به قسمت دوم!

صحنه های خشن سریال خاندان اژدها در ساحل خرچنگ ها قسمت 3

این صحنه ها با ورود اژدهای شاهزاده دیمون، بسیار و داغ و آتشین ادامه پیدا کرد؛ فقط اونجایی که اسیر ولاریونی گفت شاهزاده ی من بیا اینجا، منو نجات بده: نتیجه در تصویر زیر 😐

  • این صحنه علاوه بر خشونت عریانی که داشت، کمی کمدی به نظر می رسید و بیشتر خنده دار بود تا شوکه کننده!

لحظه ای که اژدها با پا روی سرباز فرود آمد - قسمت 3 سریال خاندان اژدها

در همین نبرد چند صحنه ی سوختن افراد شاهزاده دریهار و قطع عضو بر اثر شدت آتش اژدها را هم شاهد بودیم

کشتن گوزن در قسمت سوم سریال خاندان اژدها

شاید این تصویر برای دنیای وستروس بسیار عادی و دور از خسونت باشد، اما برای دنیای مدرن امروز، کشتن یک موجود بی گناه قطعا خشونتی جنون آمیز محسوب می شود؛ آن هم زمانی که در اسارت و بند باشد!

همانطور که می دانید تفریح شاه در دنیای وستروس شکار است و در قسمت سوم هم به مناسبت دومین سالگرد تولد پسر شاه، جشنی برپا شده و و حالا افراد برای پادشاه یک شکار آماده کرده اند؛ یک گوزن بسیار بزرگ!

البته قرار بود یک گوزن سفید برای پادشاه آماده شود اما اینگونه نشد و در نهایت دست و شاخ های یک گوزن معمولی را بستند تا پادشاه با ضربه ای دقیق حیوان را از پای در بیاورد؛ اما اینگونه نشد!

ضربه پادشاه دقیق نبود و باعث شد گوزن درد زیادی را متحمل شود، تا اینکه با راهنمایی افراد همراه، ضربه دوم دقیق وارد شد و گوزن شکار شد؛ چه شکار با شکوهی بود یوگریس!

شکار گوزن توسط پادشاه در قسمت سوم خاندان اژدها

باز دیگر به جنگ باز می گردیم؛ کولاک شاهزاده دیمون در ساحل خرچنگ

ارتش ولاریون و دیمون در حال شکست خوردن از شاهزاده دریهار هستند و این موضوع به گوش پادشاه می رسد، او با مشورت دخترش تصمیم می گیرد به برادرش دیمون کمک کند اما زمانی که شاهزاده دیمون با نامه برادرش مواجه می شود، غرور او اجازه کمک گرفتن از برادری که در این لحظه دشمن اوست را نمی دهد و دست به یک عملیات تک نفره و کاملا انتحاری می زند؛ می میریم، ذلت نمی پذیریم 10 از 10

دیمون با پرچم سفید وارد ساحل خرچنگ می شود اما در نهایت با نصف کردن شاهزاده دریهار، جنگ را خاتمه می دهد!

در این نبرد خشن و خونین، افراد ولاریونی و دیمون با گرزهای سنگین وارد نبرد می شوند و صورت افراد دریهار را خرد می کنند، در نهایت هم صحنه کشیده شدن نصف بدن دریهار را مشاهده می کنیم و در کل
؛ جذاب ترین نبرد سریال خاندان اژدها تا این لحظه شکل می گیرد.

نصف کردن دریهار توسط شاهزاده دیمون در قسمت 3 سریال خاندان اژدها

صحنه های سریال خاندان اژدها در قسمت چهارم؛ خبری نیست!

از لحاظ خشونت، قسمت چهارم که با نام King of the Narrow Sea منتشر شد، هیچ نبرد و خشونتی نداشت و فضا کاملا به سمت صحنه های دیگری رفته بود!

به نظر می رسد هنوز به اوج داستان نزدیک نشده ایم و فعلا پازل ها در کنار هم چیده می شوند، اما قطعا سورپرایزهایی در ادامه خواهیم داشت که طبق معمول با خشونت عریان همراه است

این داستان ادامه دارد..

بخوانید: بررسی مختصری از تاریخ وستروس و پیش نیاز دیدن سریال خاندان اژدها

اما کمی در مورد سریال خاندان اژدها بیشتر بدانید:

خلاصه داستان سریال خاندان اژدها 2022

در خلاصه داستان سریال خاندان اژدها خاندان اژدها آمده است: حدود 200 سال قبل از وقایع سریال بازی و تاج و تخت، داستان خاندان تارگرین در این مجموعه تلویزیونی به نمایش در آمده است. خاندان اژدها یا Targaryen در این سریال دچار یک جنگ داخلی می شود که چالش های آن در سریال House of the Dragon 2022 به تصویر کشیده شده است؛ این یک جنگ قدرت درون خانوادگی است!

بالاخره بعد از گذشت سه سال از پخش آخرین قسمت سریال بازی تاج و تخت، چند روز پیش شاهد انتشار اولین قسمت از اسپین آف این سریال به نام خاندان اژدها ساخته ی جرج آر آر مارتین و رایان کندال بودیم.

در کمال ناباوری یک روز قبل از انتشار نسخه ی اصلی از شبکه ی HBO، هکرها با دسترسی به وبسایت این شبکه، قسمت اول سریال را منتشر کردند اما با این وجود پس از انتشار نسخه ی اصلی رکورد پر بیننده ترین قسمت اول در سریال های Hbo شکسته شد و حدود ده میلیون بیننده تماشاگر قسمت اول خاندان اژدها بودند و در حال حاضر سریال خاندان اژدها پربیننده ترین سریال در سال ٢٠٢٢ است.

شخصیت هایسریال خاندان اژدها

برگرفته از کتاب نغمه آتش و خون جورج آر آر مارتین

سریال خاندان اژدها از کتاب آتش و خون (fire and blood)، نوشته نویسنده ی خلاق و محبوب طرفداران سریال بازی تاج و تخت، جرج ار ار مارتین ساخته شده.خبر خوب برای طرفداران مارتین این است که بر خلاف بازی تاج و تخت که در نیمه ی کار مسیرش از نوشته ها و ایده های مارتین جدا شد، خاندان اژدها به نوشته های مارتین وفادار خواهد ماند.

البته سریال خانه اژدها نوشته ی جورج آر. آر. مارتین و رایان کندال بوده و این دو شخص تنها داستان سرا و نویسنده ی House of the Dragon 2022 محسوب نمی شوند، بلکه سازنده ی آن هم هستند.

این مجموعه می تواند یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای دانلود سریال های جدید خارجی در سال 2022 محسوب شود و البته رقبای دیگری هم دارد؛ اسپین آف ارباب حلقه ها!

خلاصه داستان قسمت اول سریال خانه اژدها

در قسمت نخست سریال خاندان اژدها یا خانه اژدها یا House of the Dragon 2022، شاهد چاشی به عنوان جانشین پادشاه هستیم، جانشینی که قرار است برای ادامه ی حیات حکومت تارگرین ها بر تخت آهنین انتخاب شود اما مشکل آنجاست که هیچ مردی لایق این جایگاه نیست و اتفاقاتی می افتد که…

پوستر سریال House of the Dragon 2022

خلاصه داستان قسمت دوم خاندان اژدها 2022

در قسمت دوم شاهد داستان بسیار متفاوتی نسبت به قسمت اول سریال خاندان اژدها بودیم؛ ازدواج پادشاه و فعالیت های عجیب برادر پادشاه، محور اصلی قسمت دوم خانه اژدها بود

در قسمت دوم پای یک جزیره یا ساحل به میان می آید که احتمالا نقشی محوری در تائین قدرت خواهند داشت؛ ساحلی پر از خرچنگ!

صحنه های اکشن و خشن در این قسمت وجود ندارد و محور اصلی داستان روی سیاست و اتحاد برای جنگ قدرت می باشد؛ قسمت های آینده بسیار جذاب خواهد بود

بازیگران سریال House of the Dragon 2022 خاندان اژدها

  • پدی کانسیداین
  • مت اسمیت
  • اما دآرسی
  • اولیویا کوک
  • ریس ایفانز
  • استیو توسان
  • ایو بست
  • سونویا میزونو
  • فابین فرانکل
  • مایلی الکوک
  • امیلی کری
  • گراهام مک‌تاویش

نام بازیگران House of the Dragon 2022 TV Series به انگلیسی:

Paddy Considine Matt Smith Emma D’Arcy Olivia Cooke Rhys Ifans Steve Toussaint Eve Best Sonoya Mizuno Fabien Frankel Milly Alcock Emily Carey Graham McTavish

پوستر سریال House of the Dragon 2022

هزینه ساخت سریال خاندان اژدها 2022 House of the Dragon

فصل اول House of the Dragon 2022 در ده قسمت ساخته شده و هزینه ی ساخت هر قسمت آن حدود ٢٠ میلیون دلار است که در مقایسه با هزینه ی ساخت هر قسمت بازی تاج و تخت که ۶ میلیون دلار بود بسیار متفاوت است. هنوز در مورد تعداد فصل های سریال صحبتی نشده اما تا جایی که قابل حدس است قطعا بیشتراز یک فصل خواهد بود.

موسیقی متن سریال خانه اژدها اثری از رامین جوادی؛ با تم بازی تاج و تخت

ساخت موسیقی سریال به عهده ی رامین جوادی است که در ساخت موسیقی بازی تاج و تخت هم تمامی هواداران را در سراسر دنیا شگفت زده کرده بود.

تم اصلی سریال خاندان اژدها دقیقا همان تم معروف سریال بازی تاج و تخت بوده ولی در برخی سکانس ها با تنظیم های جدیدی روبرو هستیم که هم به دلیل ملودی تماتیکی که دارد آشناست، و هم به به دلیل تنظیم متفاوت رامین جوادی جدید به نظر می رسد.

در هر صورت باید دید رامین جوادی چه خوابی برای قسمت های اصلی سریال خانه اژدها دیده و آیا مانند آهنگ Light of the Seven که برای صحنه های به آتش کشیدن شهر توسط سرسی ساخته شده یود، می تواند سورپرایزی جدید برای شنونده ایجاد کند؟

عکس رامین جوادی آهنگساز ایرانی آلمانی خاندان اژدها

کارگردان سریال هاوس آو دراگون کیست؟

کارگردان سریال Miguel Sapochnik می باشد. همان کارگردانی که قسمت معروف نبرد حرامزادگان سریال Game of Thrones را ساخت. نبرد حرامزادگان یکی از هیجان انگیز ترین و دراماتیک ترین اپیزود های بازی تاج و تخت بود که Miguel Sapochnik برای کارگردانی این قسمت در سال 2012 جایزه ی امی را دریافت کرد.

تکمیلی در مورد بازیگران

در قسمت اول شاهد بازی خوب از بازیگران، خصوصا بازیگران نقش اصلی بودیم.
میلی الکاک در نقش رینرا تارگرین، مت اسمیت در نقش دیمن تارگرین و پدی کانسیداین در نقش ویسریس تارگرین بازیگران اصلی قسمت اول بودند که بسیارخوش درخشیدند و نقش خود را قابل باور اجرا کردند.

داستان سریال خاندان اژدها 2022

داستان House of the Dragon 2022 زندگی خاندان تارگرین را در زمانی روایت می کند که فرمانروایی هفت اقلیم و تخت اهنین را هنوز از دست نداده بودند. در واقع داستان حدود ٢٠٠ سال قبل از اتفاقات سریال Game of Thrones رقم خورده و روایت می شود.

قصه، قصه ی تکراری اما هیجان انگیز قدرت و تخت آهنین است که در بازی تاج و تخت شاهد تلاش خاندان های مختلف برای تصاحب آن بودیم اما این بار در خاندان اژدها شاهد جنگ و جدال اعضا یک خانواده یعنی تارگرین ها برای رسیدن به قدرت و تخت آهنین هستیم.

سریال خاندان اژدها

بررسی قسمت اول خانه اژدها 2022

جاهاریس پادشاه ناخوش احوال پیری از خاندان تارگرین است که حدود ۶٠ سال به عنوان پادشاه هفت اقلیم در صلح و آرامش حکومت کرده. در این دوران تارگرین ها با داشتن ١٠ اژدهای بالغ در قدرتمند ترین دوران خود بودند و هیچ قدرتی در آن زمان توان مقابله با آنها را نداشت.
از آنجا که تارگرین ها با اعضا نزیک خانواده ی خود ( محارم) ازدواج می کردند اکثر فرزندان خود را از دست می دادند و مشکل انتخاب وارث به دلیل از بین رفتن فرزندان در تمام دوره ها میان تارگرین ها وجود داشت.

پادشاه جاهاریس هم هر دو پسر خود را از دست داده بود و مشکل انتخاب وارث در آن زمان به وجود آمد. جاهاریس برای اجتناب از جنگ بر سر وراثت شورایی تشکیل داد تا جانشینش در صلح تعیین شود. در نهایت جانشین باید از میان دو نفر انتخاب میشد:

  • رینریس تارگرین دختر جاهاریس
  • ویسریس تارگرین نوه ی جاهاریس

از انجا که در ان زمان هیچ زنی شایسته ی نشستن بر روی تخت آهنین نبود و اکثر بزرگان مخالف چنین اتفاقی بودند فرمانروایی هفت اقلیم به ویسریس تارگرین، نوه ی جاهاریس رسید.
ویسریس پادشاه شد و رینریس به عنوان ملکه ای که هیچ گاه ملکه نشد در میان مردم شناخته شد.

House of the Dragon 2022

توضیحات تکمیلی درباره سریال جدید HBO

در قسمت اول House of the Dragon 2022 سریال علاوه بر فیلمنامه ی قوی و دیالوگ های جذاب، شاهد اتفاقاتی مانند اژدها سواری، دوئل شوالیه ها، خشونت و خونریزی و صحنه های دراماتیک هستیم که همه نشان از این دارد که خاندان اژدها بسیار قوی وهیجان انگیز به خانه ها آمده و قرار است پاسخ تمامی سوالات طرفداران سریال بازی تاج و تخت در مورد خاندان تارگرین و چگونگی شروع جنگ برای تصاحب تخت آهنین را بدهد.

اطلاعات و عوامل سریال خارجی House of the Dragon 2022

  • نام انگلیسی: House of the Dragon 2022
  • نام فارسی: خاندان اژدها 20225
  • کیفیت تصویر و رزولوشن: 1080p – 720p
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 10
  • رده سنی: بالای 18 سال
  • کارگردانان یا سازنده: رایان کندال و جرج آر. آر. مارتین
  • نویسندگان: رایان کندال جرج آر. آر. مارتین
  • مدت زمان نمایش: هر قسمت حدود 50 دقیقه
  • ژانر: اکشن – ماجرایی – درام – فانتزی
  • کشور سازنده: آمریکا
  • فروش گیشه: –
  • سانسور: دارد
  • دوبله فارسی: دارد
  • زیرنویس فارسی چسبیده: دارد