ایرانیان دانلود
موقعیت بهمن در سریال یاغی قسمت 15

موقعیت بهمن؛ بررسی قسمت ۱۵ سریال یاغی

بررسی اتفاقاتی که قرار است برای شخصیت بهمن در قسمت ۱۵ سریال یاغی بیوفتد

با توجه به اتفاقات قسمت های ۱۳ و ۱۴ سریال یاغی، حالا نزدیک‌ترین فرد به بهمن، نگاه دیگری نسبت به او پیدا کرده؛ این دوست قدیمی شاید دیگر دوست نباشد و این می تواند موقعیت بهمن را به خطر بی اندازد
اگر سریال را دنبال کرده باشید، حتما متوجه شده اید که درباره‌ی طلا مطلا و اتفاقاتی که درباره‌ی مرگ پدرش افتاده صحبت می‌کنیم
این ذهنیت برای قبل از انتشار تیزر قسمت ۱۵ یاغی بود؛ اما حالا با دیدن تیزر قسمت ۱۵، به عمق جمله ی موقعیت بهمن پی خواهید برد!

اگر هنوز سریال یاغی را ندیده اید و مردد هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید؛ سریال یاغی را ببینیم یا نه؟

طلا مطلا در سریال یاغی همسر بهمن

قسمت ۱۵ و ورود شخصیتی که منتظرش بودیم؛ اکبر مجلل!

گنده‌ترین خلافکار تهران روی عکس پوستر قسمت ۱۵ قرار گرفته و در تیزر قسمت ۱۵ هم یک نفر را در گونی کرده اند و جلوی او می اندازند، اما مشخص نیست که این فرد چه کسی می باشد!

شخصیت اکبر مجلل در یاغی شبیه به پابلو اسکوبار، بزرگترین خلافکار تاریخ در مواد مخدر گریم شده، اگر سریال داستان زندگی پابلو اسکوبار را ندیده اید، پیشنهاد می کنم از دست ندهید؛ از اینجا دانلود کنید، دانلود سریال نارکوس تمام قسمت ها

بگذارید کمی به عقب برگردیم؛ بهمن برای اینکه خودش زیر شهر لودر نندازد و ۳ سال پاکی خود را از بین نبرید، صحنه‌ی اسیدپاشی را برای دختر اکبر مجلل صحنه سازی کرد که یک دشمن مشترک برای خود و اکبر مجلل به وجود بیاورد، اما خیلی زود فهمید که این داستان یک قضیه‌ی شخصی بوده و حالا اگر اکبر مجلل بفهمد که حادثه‌ی مشابه برای دخترش صحنه سازی بهمن بوده، دیگر جای او در این دنیا نخواهد بود!
دختر اکبر مجلل حامله بوده، بچه اش سقط می شود و از آن بدتر، دیگر نمی تواند صاحب فرزند شود؛ اینجاست که قافیه برای کسی که مصوب آن بوده تنگ می شود!

شباهت اکبر مجلل و پابلو اسکوبار در سریال یاغی

موقعیت بهمن؛ در قسمت ۱۵ چه خواهد شد؟

اینکه اکبر مجلل وارد قصه شده، یعنی بهمن وارد چالشی که خودش ساخته خواهد شد و این امر به یکی از جذاب ترین ابهامات قسمت ۱۵ یاغی تبدیل شده است.
حالا این موقعیت حساس را بگذارید در کنار حسی که طلا، همسر بهمن به او پیدا کرده؛ وضعیت خراب است بهمن خان!
نفر سومی هم وجود دارد؛ برادر دیوانه ای که می تواند همه چیز را به باد دهد!
شیما، همسر سابق بهمن که نیکی کریمی نقش آن را ایفا کرده بود، به هدف اصلی خود که سوزاندن صورت طلا با اسید بود نرسید، اما بنیان این تیم ۳ نفره را هدف گرفت و حالا او هم یک سوی این ماجرا قرار دارد؛ آیا رحمان باعث دردسر بهمن می شود؟

شخصیت رحمان وابسته به برادرش بهمن است!

اینکه سرخورده شدن رحمان در قسمت ۱۳ یاغی، چه اثری در قسمت ۱۵ یا قسمت های آینده‌ی سریال یاغی می گذارد مشخص ست، اما چیزی که تا اینجا فهمیده ایم این است؛ بهمن به راحتی با حرف هایش او را در مشتش می گیرد!

اما چرا دیوانه خطاب شدن رحمان نمی تواند مثل قضیه ی طلا و اکبر مجلل خطرناک باشد؟

ما در قسمت های ابتدایی دیدیم که رحمان در بیمارستان روانی بستری بود؛ چه کسی او را بستری کرد؟ بهمن!
بعد از مرخص شدن رحمان، او به بهمن گفت که هر وقت خواستی مارو بستری کردی هروقتم بخوای مرخص می کنی!
بهمن عملا قبلا دیوانه بودن را به او القا کرده، پس حالا چرا باید نگران رحمان باشیم؟
احتمالا این دلخوری با یک گفتگو حل خواهد شد و بهمن با توجه به شخصیت برنده ای که پیش برادرش دارد، به راحتی می تواند دیوانگی او را کنترل نماید!

  • یک دیوانه می تواند کار دست آدم بدهد و یاغی هم پر از اتفاقات غافلگیر کننده است؛ پس موقعیت بهمن از سوی برادرش صد درصد هم تضمین نیست!

شخصیت رحمان در سریال یاغی برادر بهمن

نتیجه گیری؛ موقعیت بهمن در کنار موقعیت جاوید جلو خواهد رفت

در این مطلب فراموش کردیم که شخصیت اصلی داستان جاوید است نه بهمن، ولی این برای ۱۴ قسمت قبلی بود؛ حالا داستان بهمن در کنار داستان جاوید جذابیت خواهد داشت و این از هوشمندی کارگردان و نویسنده‌ی داستان می آید!
اینکه جاوید تا کجا در کشتی جلو می رود و به عشقش می رسد یا نه؟ همانقدر جذاب است که بدانیم داستان بهمن با طلا و اکبر مجلل چه خواهد شد!
این دو خط داستانی باعث شده یاغی یک بعدی نباشد و البته خیلی ها هم دوست دارند بدانند عاطی پس از دیدار و حضور در بند رضا صادقی، داستانش به کجا خواهد رسید؟
ما با داستان جاوید شروع کردیم و کم کم خط داستانی جدید به دل سریال آغاز شد، طوری که شاید در قسمت های آینده خط داستان های دیگر از خط داستان اصلی سریال هم جذاب تر شود؛ حالا بگویید این خوب است یا بد؟ نظرتان را این زیر کامنت کنید

برای دانلود سریال یاغی – قسمت جدید کلیک کنید

حالا که این مطلب را مطالعه کردید، بهتر است مطلب این بهمن کوچیک ۷ خط! را مطالعه نمایید؛ پارت دوم این مقاله

مجله ایرانیان دانلود