ایرانیان دانلود
رضا صادقی در سریال یاغی به همراه محمد کارت

زشت ‌و زیبای حضور رضا صادقی در سریال یاغی

یکی از سورپرایزهای سریال یاغی، حضور رضا صادقی در قسمت ۱۴ بود؛ جایی که طلا مطلا برای جبران خسارت های روحی وارد شده به عاطی، با توجه به روابطی که داشت توانست او را نزد رضا صادقی ببرد تا عاطی بتواند برای حضور در بند موسیقی رضا صادقی تست بدهد

اینجا بررسی می کنیم که حضور رضا صادقی در سریال یاغی چگونه رخ داد، اجرای زنده رضا صادقی در تمرین کنسرت چطور بود و این داستان به کجا خواهد رسید؟ با ما همراه باشید

توضیح: شخصیت عاطی، خواهر شخصیت اصلی داستان یعنی جاوید است که یک نوازنده ی هنگ درام خودآموز و خیابانی است، اما استعداد خوبی دارد و صدای سازش گوش نواز محسوب می شود.

اجرای زنده رضا صادقی در سریال یاغی

داستان حضور رضا صادقی در سریال یاغی از کجا شروع شد؟

عاطی در قسمت های قبل به خاطر یک دعوای شخصی که ربطی به او نداشته، ربوده شده و حالا شخصیت طلا که یک طرف دعوا بوده، میخواهد برایش جبران کند.

  • چرا زشت چرا زیبا؟ رضا صادقی مگر زشتی دارد؟

احتمالا سوالی که پس از خواندن تیتر به ذهن شما خطور کرده همین است؛ چیش زشت بود؟

درست لحظه ای که از دیدن تصویر رضا صادقی سورپرایز شدید، آنهایی که گوش خوبی در موسیقی دارند، از صدایش سورپرایز شدند!

بررسی اجرای زنده رضا صادقی در سریال یاغی

متاسفانه اجرای زنده آهنگ وایسا دنیا در تمرین کنسرت رضا صادقی چندان مطابق انتظار نبود و بسیار ناکوک به گوش می رسید!
این سطح از اجرا در فضای آمبیانس سالن و همخوانی جمعیت چندان به گوش نمی رسد اما با حذف اصوات اضافی، همه چیز خودش را نشان می دهد!

  • سطح این اجرای زنده، اختلاف بسیار زیادی نسبت به نسخه استودیویی دارد و باید دید بعد از اینهمه سال و صدها اجرا، چرا هنوز این آهنگ کوک اجرا نمی شود؟

حضور رضا صادقی در سریال یاغی ادامه دار است؟

علاوه بر قسمت ۱۴، رضا صادقی را در قسمت ۱۵ سریال یاغی هم مشاهده کردیم که اینبار اجرای به مراتب بهتری را در تمرین کنسرت از خود نشان داد تا به قول معروف؛ بشوره ببره!
حالا که شخصیت عاطی جزوی از بند رضا صادقی شده، این احتمال وجود دارد که در قسمت های آینده هم شاهد حضور این خواننده س محبوب باشیم؛ شما دوست دارید باز هم رضا صادقی را در سریال یاغی ببینید؟ نظر خود را برایمان ارسال کنید

نوازندگی هنگ درام آتی در سریال یاغی

حضور خواننده ها در فیلم؛ از هر زاویه ای جذاب است!

همه ما اگر خواننده ای را در فیلم ببینیم، اولین واکنشمان این است؛ عه این خواننده‌هه (اگر اسم را بدانیم با اسم صدا می‌زنیم)
البته این بری زمانیست که بدانیم خواننده در حد چند سکانس در فیلم حضور دارد. اگر بدانیم که به عنوان بازیگر اصلی حضور پیدا کرده، واکنش‌ها کمی تند و عجیب خواهد بود!
در هر صورت حضور خواننده در مجموعه های سینمایی، تلویزیونی و نمایش خانگی باعث می شود سکانس های آن قسمت در اینترنت وایرال شود و به دیده شدن مجموعه کمک کند.

حضور رضا صادقی هم در سریال یاغی باعث شد موجی از ویدیوهای جدید در مورد یاغی وایرال شده و برگ جدیدی از جذابیت های این مجموعه نمایش خانگی رو شود.

رضا صادقی نقشی تاثیرگذار در یاغی خواهد داشت؟

بعید است حضور این خواننده پاپ در سریال یاغی پر رنگ تر از بهانه برای خروج عاطی از ایران باشد؛ دقیقا مثل یاد گرفتن تعمیرات گوشی توسط جاوید که برای قسمت ۱۶ برنامه ریزی شده بود!

  • نظر شما در مورد حضور رضا صادقی و کیفیت اجرای زنده ی او در سکانس های پخش شده چیست؟

مطالب مرتبط با سریال یاغی را از اینجا بخوانید:

گره کور سریال یاغی در قسمت 16 باز شد؛ این بهمن کوچیک ۷ خط!

تحليل سريال ياغی محمد کارت؛ 5 نکته مثبت