ایرانیان دانلود
مسابقه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی

یک تی ان تی و یک حامد آهنگی؛ آیا کافیست؟

مسابقه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی از شروع سال 1402 در شبکه نمایش خانگی با پخش دو ویژه برنامه نوروی آغاز شد اما پس از آن در اتفاقی جالب، هیچ سلبریتی و شخصیت مطرحی در مسابقه تی ان تی حضور ندارد و تمام بار فروش مجموعه بر دوش حامد آهنگی قرار گرفته است. در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت و ریسک بزرگ فیلیمو و حامد آهنگی را از زوایای مختلف بررسی خواهیم کرد.

برای مشاهده قسمت ها و همچنین توضیحات کامل در مورد نحوه مسابقه به صفحه دانلود رئالیتی شو تی ان تی حامد آهنگی مراجعه فرمایید.

اولین برنامه نمایش خانگی با یک سلبریتی محبوب

رئالیتی شو تی ان تی را می توان اولین برنامه یا مسابقه در شبکه نمایش خانگی محسوب کرد که فقط یک مجری معروف دارد و تمام شرکت کنندگان از مردم انتخاب می شوند. دلیل اینکه می گوییم اولین برنامه محسوب می شود این است که فیلیمو حساب ویژه ای روی دیده شدن و فروش این برنامه انجام داده و صرفا یک زئالیتی شو معمولی و سرگرم کننده نیست، وگرنه برنامه های مختلفی در شبکه نمایش خانگی تولید شده که قرار هم بر دیده شدنشان نبوده!

رئالیتی شو TNT اما قرار است موفق تر یا حداقل برابر با برنامه شباهنگی عمل کند، کاری که بسیار سخت به نظر می رسد و از همین حالا می توان گفت به محبوبیت شباهنگی دست پیدا نخواهد کرد؛ نظر شما در این مورد چیست؟ برایمان در کامنت ها بنویسید.

اگر ندیده اید: دانلود رئالیتی شو شب آهنگی فصل اول و دوم کامل

مسابقه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی

اعتماد بنفس کاذب یا چی؟

حامد آهنگی که دو دهه از شمال تا جنوب کشور را روی سن با اجراهای زنده گذرانده و پس از برنامه شب آهنگی به شهرت و محبوبیت قابل توجهی رسیده، توانست در برنامه هایی چون رئالیتی شو مافیا و رئالیتی شو جوکر به اوج محبوبیت و شهرت دست پیدا کند و دقیقا همین موقعیت ارزنده باعث شده که حالا برنامه تی ان تی را کاملا متکی بر خود تولید کند؛ آیا حامد آهنگی به تنهایی از پس این کار بر می آید؟

پاسخ این سوال بستگی به زاویه دید ما خواهد داشت:

  • اگر صرفا تولید یک برنامه جذاب و سرگرم کننده را در نظر بگیریم بله بر می آید
  • اگر قرار بر پیشرفت و سپری کردن یک پله موفقیت دیگر باشد، پاسخ احتمالا خیر خواهد بود!

رئالیتی شو TNT با اجرای حامد آهنگی

تولید تی ان تی در اوجِ آهنگی

حامد آهنگی درست در نقطه اوج دوران هنری خود قرار دارد و برای تولید یک برنامه جذاب می توانست هر تهیه کننده ای را متقاعد کند، اما او تصمیم گرفت به تنهایی بار یک برنامه را بر دوش بکشد، زیرا حضور او در جوکر و مافیا باعث شکل گیری جذاب ترین قسمت های این رئالیتی شو های ایرانی شده بود.

پاسخ این سوال را باید از شخص حامد آهنگی پرسید ولی بعید است در این برهه بتواند پاسخی روشن برای تمام دوران ها به ما بدهد؛ آیا 10 سال دیگر که به این روزها نگاه کند، دفاعش از این انتخاب با امروز یکی خواهد بود؟

شما می توانید هر هفته از سایت دانلود فیلم و سریال ایرانیان، برنامه TNT را بدر کنار دیگر مجموعه های نمایش خانگی به صورت دانلود حلال دریافت کنید.

معایت؛ تنها بودن!

زمانی که یک مجری تمام بار جذابیت یک برنامه را بر دوش می کشد، باید تمام توان خود را برای سرگرم کردن مخاطب بگذارد و این باعث می شود از یک جایی دچار تکرار و عدم ارتباط با بیننده شود. طبیعی است که انسان موجودی محدود بوده و هر مقدار که خلاقیت داشته باشد، باز هم زمانی که یک کاری را با اشکال مختلف در طول زمان انجام دهد دچار تکرار خواهد شد و بیننده از دیدن حرکات شما قطعا اشباع می شود!

در قسمت های ابتدایی مسابقه دیدیم که تقریبا تمام حرکات حامد آهنگی قابل پیش بینی شد و فقط برای حاضرین در سالن که قسمت ها قبلی را ندیده بودند جذاب بود!

از طرفی تمام پوسترها، موشن گرافی ها، پیش نمایش ها و هرچیزی که مربوط به تبلیغات و اطلاع رسانی قسمت های مختلف برنامه باشد، صرفا با عکس های گرافیکی حامد آهنگی کار می شود؛ یک بار در یک مجموعه بسیار جذاب است اما هزار بار در یک مجموعه باز هم جذاب خواهد بود؟ شما بگویید!

رئالیتی شو تی ان تی با اجرای حامد آهنگی

چه کسی متضرر می شود؟

می توان با اطمینان گفت که نه فیلیمو ضرر خواهد کرد نه محمدرضا رضاییان به عنوان تهیه کننده مجموعه، زیرا این برنامه در هر صورت می فروشد و به اندازه هزینه تولید خود به درآمد خواهد رسید، اما تمام این ها را از موقعیت فعلی حامد آهنگی بدست می آورد و ممکن است طی ماه های آینده با افت فروش و استریم هم مواجه شود!

اگر کسی قرار است متضرر شود، آن شخص کسی نیست جز حامد آهنگی که از موقعیت فعلی خود با تولید اثری با درصد موفقیت بالا استفاده نکرد و یکه و تنها به دل شبکه نمایش خانگی زد.

احسان علیخانی استادِ نکردنِ این کار است!

در میان مجری هایی که برنامه تولید می کنند، احسان علیخانی شاید تنها کسی باشد که به شکل گسترده ای تمام جوانب کار و دیده شدنش را در نظر می گیرد. علیخانی که دیگر در صدا و سیما هم فعالیتی ندارد، رئالیتی شو جوکر را به عنوان اولین برنامه خود در شبکه نمایش خانگی تولید کرد و دیدیم که چطور از تمام ظرفیت های موجود استفاده نمود.

زمانی که جوکر پخش شد کسی نمیدانست سازنده آن احسان علیخانی است و پس از موفقیت قسمت های اول و دوم بود که ناگهان نام احسان علیخانی مطرح شد؛ نگرفتن یک برنامه یعنی افت اعتبار یک برنامه ساز!

مسابقه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی

دستمزد سلبریتی میهمان برای برنده مسابقه!

قاعدتا افرادی که در رئالیتی شو تی ان تی حضور پیدا می کنند دستمزد دریافت نمی کنند و برای دریافت جایزه 100 میلیون تومانی با هم به رقابت می پردازند، رقمی که معمولا برنده به تمام آن هم نخواهد رسید و معمولا بین 50 تا 75 میلیون نصیبش خواهد شد؛ رقمی بسیار پایین تر از دستمزد یک سلبریتی!

به نوعی می توان گفت حامد آهنگی دارد خودش را هزینه می کند و البته دستمزد بالایی را هم خواهد گرفت اما قطعا ارزش تکراری شدنش را نخواهد داشت!

مسابقه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی

شوخی با شرکت کنندگان؛ یا شانس!

حامد آهنگی در هر قسمت از برنامه تی ان تی باید بسیار خوش شانس باشد که یکی از شرکت کننده ها بانمک باشد و برنامه را گرم کند. او باید بازهم خوش شانس باشد که این شرکت کننده همان ابتدا حذف نشود تا بتواند سر شوخی را با او بیشتر باز کند!

به هر حال شوخی حامد آهنگی با شرکت کنندگان یکی از عناصر اصلی شکل دهنده فرم برنامه است و این بدشانسی ثابت را هم باید چاشنی کار کنیم که اکثر شرکت کننده ها خانم هستند و نمی توان شوخی خاصی با آن ها انجام داد!

همه اینها باعث می شود حامد آهنگی هم نتواند صدِ خودش را ارائه دهد، زیرا هر صحنه ماندگاری که از حامد آهنگی دیده ایم در حال شوخی کردن با یکی بوده و زمانی که سوژه “شانسی” باشد، گرفتن هر اپیزود هم روی هوا خواهد بود!

پس از گذشت 5 قسمت، حامد آهنگی از سلبریتی ها در این مسابقه استفاده کرد؛ حضور سلبریتی ها در برنامه TNT موثر بود؟