ایرانیان دانلود
عکس فیلم حس خوب زندگی با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم حس خوب زندگی با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27719 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27818 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

دانلود فیلم حس خوب زندگی

عکس فیلم حس خوب زندگی با لینک مستقیم

دانلود فیلم حس خوب زندگی اثری از فرناز امینی با لینک مستقیم

نام : دانلود فیلم حس خوب زندگی | کیفیت تصویر : ۴۴۰*۸۶۰ | کارگردان : فرناز امینی

ژانر : اجتماعی| فرمت تصویر : MP4| سال انتشار : ۱۳۹۵ | مدت نمایش : ۷۴ دقیقه

خلاصه داستان فیلم : در فیلم حس خوب زندگی ،به کارگردانی فرناز امینی و نویسندگی علی گلبهاران ترکیبی از سینما و فوتبال را خواهیم دید که موضوع اصلی آن به نیاز حیاتی وجود پدر و مادر در کنار هم در خانواده می پردازد…. فیلم حس خوب زندگی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان می توانید از ایرانیان دانلود دریافت کنید.

بازیگران فیلم : علی انصاریان،حدیث فولادوند، نیما شاهرخ شاهی، فریبا نادری، علی کاظمی، محمد شماعیان، وحید شیخ زاده، بازیگران خردسال: سارا شماعیان، مائده نجفی، مهرشاد نجفی، با حضور علی پروین، مهدی هاشمی نصب، خداداد عزیزی، آرش برهانی و صدا و بازی میثم ابراهیم

حس خوب زندگی نام یک تله فیلم ایرانی و محصول سال ۱۳۹۵ خورشیدی است. کارگردان این فیلم فرناز امینی و بازیگران آن علی انصاریان، حدیث فولادوند، نیما شاهرخ‌شاهی و فریبا نادری هستند. در این فیلم تعدادی از فوتبالیست‌های ایرانی نیز بازی کرده‌اند.

علی پروین بازیگر فیلم حس خوب زندگی

علی پروین (زاده ۳ مهر ۱۳۲۵ تهران) مشهور به سلطان، بازیکن، کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران است. او تقریباً تمام مدت بازیکنی خود را به مدت ۱۸ سال در باشگاه پرسپولیس گذرانید و به مدت ۱۷ سال سرمربیگری این تیم را در سه مقطع جداگانه به عهده داشت. وی بعد از فرشاد پیوس بیشترین گل زده برای پرسپولیس در تاریخ فوتبال این باشگاه را دارا است.

وی ده سال به طور مداوم بازیکن تیم ملی کشورمان ایران بود و با تیم ملی سه بار قهرمانی در آسیا را تجربه کرده است و در جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۶ بهترین بازیکن این تورنمنت شد و از نفرات تاثیر گذار در تیم ملی بود به گونه ای که در فینال گل پیروزی بخش تیم ملی را به ثمر رساند و باعث قهرمانی تیم ملی شد. وی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در هر سه بازی حضوری کامل داشت و کاپیتان تیم ملی کشورمان ایران در این تورنمنت مهم بود. علی پروین ۷۶ بازی ملی و ۸ گل در رده بزرگسالان در کارنامه خود دارد.

ملی

قهرمانی در جام منطقه‌ای با تیم ملی فوتبال ایران (۱۹۷۰)
قهرمانی در جام کوروش با تیم ملی فوتبال ایران (۱۹۷۱)
شرکت در بازی‌های المپیک ۱۹۷۲ با تیم ملی فوتبال ایران (۱۹۷۲)
قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران (۱۹۷۲)
قهرمانی در بازی‌های آسیایی با تیم ملی فوتبال ایران (۱۹۷۴)
شرکت در بازی‌های المپیک ۱۹۷۶ با تیم ملی فوتبال ایران (۱۹۷۶)
گلزنی برای تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های المپیک ۱۹۷۶ برابر تیم لهستان (۱۹۷۶)
قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۶ با تیم ملی فوتبال ایران (۱۹۷۶)
بازی در جام جهانی فوتبال ۱۹۷۸ آرژانتین با تیم ملی فوتبال ایران (۱۹۷۸)
قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ با تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی (۱۹۹۰)

تصاویری از محیط فیلم :

فیلم حس خوب زندگی