ایرانیان دانلود
عکس فیلم سکوت گبرا با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم سکوت گبرا با کیفیت Full HD

  • دسته فیلم
    array(3) { [0]=> object(WP_Term)#27735 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#18579 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [2]=> object(WP_Term)#18574 (16) { ["term_id"]=> int(128687) ["name"]=> string(34) "فیلم ترسناک ایرانی" ["slug"]=> string(7) "tarsnak" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(128687) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(0) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(128687) ["category_count"]=> int(0) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(34) "فیلم ترسناک ایرانی" ["category_nicename"]=> string(7) "tarsnak" ["category_parent"]=> int(36151) } }

.:: دانلود فیلم سکوت گبرا ::.

عکس فیلم سکوت گبرا 1395 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری درباره جن

.:: دانلود فیلم سکوت گبرا اثری از رضا حسین آبادی با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم سکوت گبرا : فیلم «سکوت گبرا» در ژانر وحشت و به مدت ٧۵ دقیقه تولید شده است. پس از نمایش این فیلم مراسم نقد و بررسی آن با حضور محمدرضا ژیان مدرس و منتقد، بهنام شریفی روزنامه نگار و رضاحسین آبادی کارگردان فیلم برگزار شد. این نشست با بحث درمورد تاریخچه فیلم همچنین وضعیت ژانر وحشت در ایران و ساخت کم فیلم در این زمینه آغاز شد و به نقد بررسی بازیگران و فیلم نامه پرداخته شد. در خصوص دختری به نام غزل است که در خارج از کشور زندگی می کند و به خاطر فروش ارث و میراث پدر بزرگ خود به یکی از شهرستان های ایران می آید ؛ وقتی وارد شهر می شود ، با اتفاقات غیر منتظره ای رو به رو می شود ؛ تا اینکه . . .

خلاصه داستان فیلم سکوت گبرا :

این فیلم در ژانر وحشت ساخته شده و قصه دختری جوان را روایت می‌کند که پس از مدت ها زندگی در خارج از کشور، برای تقسیم ارث به ایران می‌آید و راهی شیراز می‌شود. او به روستایی مخوف می‌آید که گفته می‌شود توسط جن‌ها تسخیر شده است و در ادامه توطئه چینی‌های برخی افراد، او را گرفتار دردسرهایی مرموز و ترسناک می‌کند یا به عبارتی فیلم سکوت گبرا در خصوص دختری به نام غزل است که در خارج از کشور زندگی می کند و به خاطر فروش ارث و میراث پدر بزرگ خود به یکی از شهرستان های ایران می آید ؛ وقتی وارد شهر می شود ، با اتفاقات غیر منتظره ای رو به رو می شود ؛ تا اینکه . . .

جن چیست؟ موضوع فیلم سینمایی سکوت گبرا :

جن در زبان عربی به معنی پوشیده است. علت این نامگذاری این است که جن در حالت عادی توسط انسان قابل رویت نیست. اجنه را موجوداتی طبیعی اما با قدرت هایی فراتر از انسان دانسته اند که توصیف آنها در ادیان مختلف متفاوت است. معادل جن در زبان فارسی واژه‌های دیو و پری می‌باشند. تاکنون هیچ تحقیق مستدل علمی و هیچ سند یا عکس معتبر در مورد جن در نشریات علمی چاپ نشده‌است. عکس‌هایی با عناوین متفاوت از جن در اینترنت و نشریات نا معتبر پخش شده‌اند که هیچ‌کدام واقعی نمی‌باشد یا حداقل واقعی بودن آنان اثبات نشده‌است. داستان‌هایی که از زبان افراد در خصوص جن و جنیان روایت می‌گردد یا افرادی را به عنوان جن زده شده نام می‌برند در علم پزشکی به هیچ عنوان تأیید نمی‌شود و دلیل اصلی این گونه بیماری‌ها اختلالات روانی اسکیزوفرنی یا شیزوفرنی است اما قران وجود جن را تصدیق کرده‌است و ویژگی‌های زیر را برای او برمی‌شمارد.

بازیگران فیلم سکوت گبرا :

محمود عزیزی، بهار محمدپور، بهزاد خداویسی، حسین سلیمانی، مهدی فقیه، سعیده عرب، امید سبیلی، فائزه شادمهر، فاطمه سعادت و…

تصاویر فیلم سکوت گبرا :

عکس فیلم سکوت گبرا 1395 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری درباره جن

اطلاعات فیلم ایرانی سکوت گبرا :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان : رضا حسین آبادی

تهیه کننده: امید سبیلی

نویسنده : رضا حسین آبادی

سال پخش: ۱۳۹۹

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۹۰ دقیقه

فروش گیشه :-

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا