ایرانیان دانلود
فیلم لاک قرمز ۱۳۹۴
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

فیلم لاک قرمز ۱۳۹۴

  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#28185 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#18569 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

دانلود فیلم سینمایی لاک قرمز با بازی پردیس احمدیه – کیفیت Full HD

فیلم لاک قرمز اولین اثر بلند سینمایی سید جمال سیدحاتمی می باشد که در سال ۱۳۹۴ به روی پرده سینماها در سرتاسر کشور رفت. فیلم سینمایی ایرانی لاک قرمز توانست فروش بسیار موفقی را تجربه کرده و در یک بازه زمانی ۵۹ روزه ۱.۳ میلیارد تومان فروش داشته باشد. تهیه کنندگی و نویسندگی این فیلم کامران مجیدی و امیرمحمد عبدی انجام شده است. لاک قرمز یکی از محبوب ترین و پر بیننده ترین فیلم های اجتماعی سال ۱۳۹۴ می باشد و درون مایه اصلی آن را مضامینی مانند خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه تشکیل می دهد.

نقش آفرینی متفاوتی از پردیس احمدیه در شبکه نمایش خانگی: دانلود سریال پوست شیر

این فیلم در نوزدهمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران که در سال ۱۳۹۶ برگزار شده بود شرکت کرد و توانست عملکرد موفقی از خود نشان دهد. پانته‌آ پناهی‌ها و پردیس احمدیه توانستند در این جشنواره جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کنند. عملکرد کلی این فیلم در جشنواره فجر نیز قابل قبول بود و توانست در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به مقام نامزدی بهترین فیلم در بخش نگاه نو بسنده کند. شما کاربران عزیز می توانید فیلم زیبا و تاثیر گذار لاک قرمز را با بالاترین کیفیت موجود و لینک دانلود مستقیم از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

این فیلم اولین اثر بلند سینمایی سید جمال سیدحاتمی می باشد و حوزه کاری اصلی او ساخت سریال ها و مجموعه های تلویزیونی برای صدا و سیماست؛ گفته می شود تم داستان لاک قرمز نزدیک به سریال نیکان شبکه سه می باشد!

کاور فیلم لاک قرمز

خلاصه و موضوع داستان فیلم لاک قرمز

در خلاصه داستان فیلم ایرانی لاک قرمز چنین آمده است که اکرم به همراه پدرش ارسلان، مادرش اعظم، برادرش اسماعیل، و خواهر کوچک اش الهام در یک خانهٔ قدیمی، در محله ای فقیر نشین و پایین شهر زندگی می‌کنند.

آنها وضع مالی خوبی ندارند، چرا که تمام سرمایه اشان را از شغل پدر خانواده به دست می‌آورند و او سازندهٔ عروسک‌های چوبی است و حتی اجازه کار کردن دیگر اعضای خانواده را هم نمی‌دهد. در هر حال آنها زندگی آرامی دارند تا اینکه یک روز پدر خانواده، ارسلان که در حال درست کردن آنتن تلویزیون بود ناگهان از پشت بام خانه سقوط می‌کند و جلوی چشم همهٔ اعضای خانواده جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

چندی بعد، درحالی این خانواده در اوضاع مالی بدی به سر می‌برد و حتی پول برای خرید مایحتاج خود را ندارند، صاحبخانه اشان که چهار ماه است اجاره ای از آنها دریافت نکرده به سراغ آنها می‌آید. او می‌گوید وقتی ارسلان زنده بوده ۸ میلیون تومان از او قرض گرفته و الان او پولش را می‌خواهد.

مگر اینکه خانواده ارسلان هرچه زود تر خانه اشان را تخلیه کنند و از آنجا بروند. در غیر این صورت او پولش را تمام و کمال می‌خواهد. اعظم یک کار پیدا می‌کند که کارفرمایش به او جای خواب برای خودش و دو تا از بچه‌هایش می‌دهد. اعظم هم اصرار دارد که اکرم به اراک یعنی محل زندگی خاله اش برود و با پسر خاله اش ازدواج کند تا زندگی اش سروسامان بگیرد.

بنر فیلم لاک قرمز

خطر اسپویل!

اما اکرم با این درخواست مخالفت می‌کند و تصمیم می‌گیرد پول اجاره را با فروختن عروسک‌های پدرش به دست بیاورد و از آن خانه بیرون نروند. اما یکی از عروسک‌هایی که می‌فروشد حاوی مواد مخدری بوده که ارسلان در گذشته در آن مخفی کرده. او ۳ شب تمام را در بازداشتگاه می‌گذراند و وقتی ثابت می‌شود که خودش مصرف‌کننده نیست آزاد می‌شود. اما وقتی به خانه برمی گردد می‌فهمد که اعظم، الهام و اسماعیل را ترک کرده و از خانه رفته‌است. الهام و اسماعیل هم به مرکز بهزیستی تحویل داده شده‌اند.

حالا او از عمویش درخواست می‌کند که به بهزیستی برود و سرپرستی بچه‌ها را به عهده بگیرد. در همین حال اعظم پیدا می‌شود؛ ولی وقتی اکرم به سراغ او می‌رود او دیوانه شده و در آسایشگاه به سر می‌برد. برای همین از او دل می‌کند؛ و در پایان او عروسک‌های چوبی را به شکل عروس درمی‌آورد و با فروختن آنها پول برای ادامه زندگی را به دست می‌آورد.

لاک قرمز یکی از موفق ترین فیلم های اجتماعی دهه ۹۰ است که توانست بدون سیاه نمایی، جهت گیری های سیاسی و اجتماعی و افراط و تفریط شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور را در واقع گرایانه ترین حالت ممکن نشان دهد.

بنر فیلم لاک قرمز

گیر و دارهای شخصیت اصلی لاک قرمز

اکرم شخصیت اصلی فیلم سینمایی لاک قرمز است. او با وجود سن کم مجبور است بار خانواده ای از هم پاشیده را به دوش کشیده و یک تنه با تمام مشکلات موجود مقابله کند. سیر داستانی فیلم به گونه ای پیش می رود که در اخر به یک نتیجه گیری نهایی نمی رسد و تنها قصد دارد گوشه ای از مشکلات افراد هم رده اکرم را در اجتماع نشان دهد.

روایت فیلم توانسته در قهرمان سازی بسیار خوب عمل کرده و اکرم را به یک شخصیت پخته و رشد یافته تبدیل کند. مقاومت جانانه یک نوجوان در برابر مشکلات مختلفی اجتماعی و سعی و تلاش بی وصف او مهم ترین مضمون این فیلم است. در تمامی سکانس های اصلی فیلم هیچ اثری از ناامیدی دیده نمی شود و تلاش اکرم برای ساخت زندگی بهتر در تار و پود فیلم جریان دارد.

در ابتدای امر به نظر می رسید که بازی بهنام تشکر پاشنه آشیل این فیلم باشد اما در همان سکانس های اول بازی خوب و طبیعی بهنام تشکر همه را شگفت زده کرد.

بنر فیلم لاک قرمز

بازیگران و نقش های فیلم فیلم لاک قرمز

  • پردیس احمدیه در نقش اکرم
  • پانته‌آ پناهی‌ها در نقش اعظم، مادر اکرم
  • بهنام تشکر در نقش ارسلان، پدر اکرم
  • مسعود کرامتی در نقش ولی عمو، عموی اکرم
  • مهری آل آقا‌‌ در نقش خاله، خواهر اعظم

بنر فیلم لاک قرمز

اطلاعات و عوامل فیلم ایرانی لاک قرمز 1394

  • نام انگلیسی: Red Nail Polish (Red Lacquer)
  • نام فارسی: لاک قرمز
  • کیفیت تصویر و رزولوشن: 720p – 1080p – 480p
  • رده سنی: مناسب برای تمامی رده های سنی
  • کارگردان: سید جمال سیدحاتمی
  • نویسندگان: امیرمحمد عبدی
  • تهیه کننده: کامران مجیدی
  • مدت زمان نمایش: ۸۵ دقیقه
  • ژانر: درام – اجتماعی
  • کشور سازنده: ایران
  • انکودر: سایت دانلود فیلم ایرانیان دانلود