ایرانیان دانلود
عکس فیلم مطرب با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم مطرب با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27726 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#18560 (16) { ["term_id"]=> int(49001) ["name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["slug"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49002) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(386) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49001) ["category_count"]=> int(386) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["category_nicename"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } }

.:: دانلود فیلم مطرب ::.

عکس فیلم مطرب 1397 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری کارگردان مصطفی کیایی Motreb Movie

.:: دانلود فیلم مطرب اثری از مصطفی کیایی با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم مطرب : مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید. این فیلم رکورد هزارپا (فیلم) را زد و پر فروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینمای ایران شد. فیلمنامه این فیلم دربارهٔ یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می‌شوند. فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد.

  • فیلم کمدی مطرب در مجموع فروش (دو روز اول اکران، با ۹۳ هزار و ۲۲۸ نفر مخاطب یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان فروش) از فیلم‌های متری شیش و نیم و تگزاس ۲ که جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های سال بودند هم سبقت گرفت و در صدر پرفروش‌ترین فیلم سال قرار گرفته‌است.

خلاصه داستان فیلم مطرب :

داستان این فیلم دربارهٔ یک خواننده کاباره‌ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود. ابراهیم که با فامیلی خود مشکل دارد و آن را به خوش لحن تغییر می‌دهد سالها در حسرت اجرای دوباره روی صحنه می‌ماند تا یک روز، زیبا (دختر ابراهیم دختر ابراهیم با بازی الناز شاکردوست) ترتیبی می‌دهد تا پدرش در برنامه «هفته فرهنگی ایران» در شهر استانبول ترکیه روی صحنه برود. پسر ابراهیم (محسن کیایی) که راه پدر را دنبال کرده ولی به سبک رپ فرصت را برای اجرای زنده و کسب شهرت از دست نداده و ورود آنها به ترکیه سرآغاز ماجراها و مشکلات جدیدشان است.

مصطفی کیایی کارگردان فیلم سینمایی مطرب :

مصطفی کیایی (زاده ۱۳۵۵ – کرج) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون و برادر محسن کیایی بازیگر سینما است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۳ در مرکز آموزش فیلم‌سازی اداره ارشاد کرج آغاز کرد و از سال ۱۳۷۶ همزمان با تحصیل در رشته فیلم‌سازی در دانشگاه به عنوان دستیار کارگردان در مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی مشغول به کار شد. مصطفی کیایی در گفتگویی که در ۲ دی ماه ۹۶ با فریدون جیرانی داشت در برنامه زنده سی و پنج از بسیاری از بخش‌های زندگی خود صحبت داشت و در رابطه با فیلم‌ها و سریال‌هایی که ساخته صحبت نمود.

او پس از اتمام دوران تحصیل در سال ۸۱ به عنوان نویسنده، کارگردان و تدوینگر در برنامه‌های تلویزیونی فعالیت خود را ادامه داد و در این مدت برنامه‌های زیادی را برای شبکه‌های مختلف تلویزیونی ساخت. او در سال ۱۳۸۶ درخواست پروانه ساخت فیلم بعدازظهر سگی سگی را به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال نمود، اما موفق به اخذ پروانه ساخت نگردید و با تعویض تهیه‌کننده در سال ۱۳۸۸ پروانه ساخت فیلم بعد از ظهر سگی سگی را به تهیه‌کنندگی جوزان فیلم اخذ نمود و اولین فیلم بلند سینمایی خود را جلوی دوربین برد. وی از برادر خود محسن کیایی در بیشتر فیلم‌هایش استفاده می‌کند.

کارگردان

مطرب (۱۳۹۷)
چهارراه استانبول (۱۳۹۶)
بارکد (۱۳۹۴)
عصر یخبندان (۱۳۹۳)
خط ویژه (۱۳۹۲)
ضد گلوله (۱۳۹۰)
بعدازظهر سگی سگی (۱۳۸۸)

بازیگران فیلم مطرب :

بازیگر نقش
پرویز پرستویی ابراهیم خوش لحن
الناز شاکردوست زیبا خوش لحن
محسن کیایی فواد خوش لحن
مهران احمدی ماشاالله (مارشال)
عایشه‌گل جوشکن نازان
حسین امیدی شهرام
امین مقدم حمید پارسا

تصاویر فیلم مطرب :

عکس فیلم مطرب 1397 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری کارگردان مصطفی کیایی Motreb Movie عکس فیلم مطرب 1397 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری کارگردان مصطفی کیایی Motreb Movie

اطلاعات فیلم ایرانی مطرب :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان : مصطفی کیایی

تهیه کننده: مصطفی کیایی

نویسنده : مصطفی کیایی

سال پخش: ۱۳۹۸

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۹۰ دقیقه

فروش گیشه : ۳۸٬۵۴۳٬۹۷۵٬۰۰۰ تومان

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا