ایرانیان دانلود
عکس فیلم نهنگ عنبر 2 سلکشن رویا با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم نهنگ عنبر 2 سلکشن رویا با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 4
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27729 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#25790 (16) { ["term_id"]=> int(49001) ["name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["slug"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49002) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(386) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49001) ["category_count"]=> int(386) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(30) "فیلم ایرانی کمدی" ["category_nicename"]=> string(21) "comedy-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } }

.:: دانلود فیلم نهنگ عنبر ۲ ::

نهنگ عنبر 2 - عکس فیلم نهنگ عنبر 2 با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ایرانیان دانلود

.:: دانلود فیلم نهنگ عنبر ۲ سلکشن رویا با کیفیت فول اچ دی ::.

دانلود فیلم نهنگ عنبر ۲ سلکشن رویا : نهنگ عنبر ۲ فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم ساختهٔ سال ۱۳۹۵ است. این فیلم که دنباله فیلم نهنگ عنبر محسوب می شود از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده است. این فیلم ساخت دنباله برای یک فیلم در نقاط مختلف دنیا، اغلب با در اختیار داشتن فیلمنامه و جزئیات جدید ساخته می شود و روانه سینما می شود. مثال ساده موفق در این مورد را می توان « ترمیناتور » نامید که در قسمت اول موفقیت بالایی کسب نمود و در قسمت دوم به کمال رسید. اما در آثار کمدی کمتر دیده شده که یک اثر بتواند موفقیت های قسمت نخست را تکرار نماید و به همان میزان که در قسمت نخست لبخند را بر لب تماشاگران نشانده، در قسمت دوم نیز موفق به انجام اینکار شود. « نهنگ عنبر ۲ : سلکشن رویا » دقیقاً اثری است که چنین وضعیتی دارد.

خلاصه داستان فیلم نهنگ عنبر ۲ :

ارژنگ ( رضا عطاران ) و رویا ( مهناز افشار ) بالاخره پس از سالها با یکدیگر ازدواج کرده اند و در حال رانندگی برای رسیدن به محل برگزاری مراسم ازدواجشان در شمال می باشند. آنها در طول مسیر خاطرات گذشته خود را مرور می کنند اما…

بازیگران فیلم نهنگ عنبر ۲:

رضا عطاران – مهناز افشار – ویشکا آسایش – حسام نواب صفوی – رضا ناجی – امیرحسین آرمان – سیروس گرجستانی – علی قربان‌زاده

سامان مقدم کارگردان و نویسنده

سامان مقدم : متولد سال ۱۳۴۷ می باشد و فارغ التحصیل رشته سینما است . مقدم اولین تجربه سینمایی خود را با دستیار کارگردانی « ردپای گرگ » در کنار مسعود کیمیایی بدست آورد. وی پس از این همکاری، در فیلمهای « ضیافت » و « سلطان » نیز دستیار کارگردان مسعود کیمیایی بود تا اینکه در سال ۱۳۷۷ اولین فیلم بلند خود به نام «سیاوش » را کارگردانی کرد که با استقبال مناسبی مواجه شد. مقدم در سالهای بعد آثار موفقی از جمله فیلم پرفروش « مکس » را کارگردانی کرد که با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه بود. « نهنگ عنبر » از جمله پرفروش ترین فیلمهای سامان مقدم تا به امروز بوده و حالا قسمت دوم اثر با نام « نهنگ عنبر ۲ : سلکشن رویا » به سینما آمده.

تصاویر فیلم نهنگ عنبر ۲:

نهنگ عنبر 2 - عکس فیلم نهنگ عنبر 2 با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ایرانیان دانلودنهنگ عنبر 2 - نهنگ عنبر ۲ فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم ساختهٔ سال ۱۳۹۵ است. این فیلم که دنباله فیلم نهنگ عنبر محسوب می شود.

اطلاعات فیلم ایرانی نهنگ عنبر ۲ سلکشن رویا :

کیفیت تصویر : HD 720p

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان : سامان مقدم

تهیه کننده: سامان مقدم

نویسنده: سامان مقدم

سال تولید : سال ۱۳۹۵

سال پخش: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

ژانر : کمدی

فروش گیشه: ۲٬۲۰۳٬۱۷۹٬۰۰۰ تومان

توضیحات بیشتر: ویکی پدیا