ایرانیان دانلود
5 فیلم برتر سال 2018

5 فیلم برتر سال 2018 از نگاه ایرانیان دانلود

.:: 5 فیلم برتر سال 2018 از نگاه مجله ایرانیان دانلود ::.

5 فیلم برتر سال 2018. دانلود نرم افزار و بازی ایرانیان دانلود

معرفی 5 فیلم برتر سال 2018 از نگاه مجله ایرانیان

در این پست از سایت دانلود فیلم ایرانیان دانلود با معرفی 5 فیلم برتر سال 2018 در خدمت شما هستیم.

سال 2018 را می توان از سالهای درخشان در اکران و نمایش آثار مختلف سینمایی از جمله انیمیشن و فیلم ها در ژانر های مختلف دانست که چندین آثار دنباله روی محموعه ها و ده ها آثار جدید در این سال وعده نمایش را به طرفداران خود داده اند.

زیرا که از الان مشخص شده است که سال میلادی آینده چه فیلم های بزرگی اکران شده و تاریخ دقیق اکران آن ها نیز مشخص شده است. از این رو در ایرانیان دانلود به تهیه لیستی بعنوان 5 فیلم که به شما پیشنهاد می شود در سال 2018 ببینید، اقدام کردیم. در ادامه به معرفی این عناوین می پردازیم تا برای دانلود فیلم خارجی با گزینه های جذابی مواجه شوید

5. فیلم سینمایی دونده مارپیچ: درمان مرگ

تاریخ اکران: ۲۲ دی ۱۳۹۶

5 فیلم برتر سال 2018. دانلود نرم افزار و بازی ایرانیان دانلود

دونده مارپیچ: علاج مرگ (به انگلیسی: Maze Runner: The Death Cure) یک فیلم رو به اکران علمی–تخیلی مهیج آمریکایی به کارگردانی وس بال و نویسندگی تی.اس. ناولین است که بر اساس رمان علاج مرگ، آخرین کتاب از مجموعه رمان‌های دونده مارپیچ اثر جیمز دشنر ساخته شده است. در آخرین اخبار قرار شده است که این فیلم در تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۱۸ و با یک سال تاخیر اکران شود.

4. فیلم سینمایی نابودی

تاریخ اکران: ۴ اسفند ۱۳۹۶

5 فیلم برتر سال 2018. دانلود نرم افزار و بازی ایرانیان دانلود

فیلم Annihilation داستان یک زیست شناس را روایت می‌کند که همسرش از بین رفته است. این زیست‌شناس به نام همسرش عازم سفری به سمت منطقه یک فاجعه زیست‌محیطی می‌شود، ولی نمی‌داند که چه چیزی در انتظار اوست. تیم سفر او شامل یک انسان‌شناس، یک روانشناس، و یک نقشه‌بردار است.

ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی، اسکار آیزاک، جینا رادریگز، تسا تامپسون، دیوید گیسی و سونویا میزونو، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Annihilation نیز بر عهده گارلند بوده است.

 

3. فیلم سینمایی توم رایدر Tomb Raider

تاریخ اکران: 25 اسفند ۱۳۹۶

5 فیلم برتر سال 2018. دانلود نرم افزار و بازی ایرانیان دانلود

توم ریدر ، فیلمی اکشن و مهیج به کارگردانی رور اوثاگ است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، لارا کرافت ، فرزند مستقل و مستبد ماجراجوی گمشده لرد ریچارد کرافت ، باید از توانایی‌هاش فراتر از حد استفاده کند و به جزیره‌ای مرموز برود تا پدرش را که در آنجا ناپدید شده است‌، پیدا کند.

حتی با بازنگشتن آنجلینا جولی برای ایفای نقش لارا کرافت در یک ماجراجویی باستان شناسانه ی دیگر نیز قسمت بعدی فیلم «توم رایدر» (Tomb Raider) ارزش دیدن را دارد مخصوصاً اگر بدانید که یک برنده ی جایزه اسکار به نام آلیسیا وایکاندر نقش اول فیلم را ایفا خواهد کرد.

دانلود فیلم سینمایی توم ریدر دوبله فارسی با بهترین کیفیت

2. فیلم سینمایی دنیای ژوراسیک: امپراطوری سقوط کرده

تاریخ اکران: 1 تیر 1397

5 فیلم برتر سال 2018. دانلود نرم افزار و بازی ایرانیان دانلود

کمپانی یونیورسال اعلام کرد که دنیای ژوراسیک ۲ را برای ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد کرد. در این قسمت هم کریس پرات و بریس دالاس هاوارد بازی خواهند کرد. دنیای ژوراسیک (انگلیسی: Jurassic World) فیلمی در سبک علمی–تخیلی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

این فیلم که توسط کالین ترورو کارگردانی شده، داستانی علمی تخیلی و وحشتناک را که ۲۲ سال پس از فیلم اصلی سال ۱۹۹۳ یعنی پارک ژوراسیک با کارگردانی استیون اسپیلبرگ جریان دارد به تصویر می‌کشد. کته ی مهم تر در مورد این قسمت از فرانچایز «ژوراسیک» که عنوان «دنیای ژوراسیک: امپراطوری سقوط کرده» (Jurassic World: Fallen Kingdom) نام گذاری شده است.

دانلود فیلم سینمایی دنیای ژوراسیک دوبله فارسی با بهترین کیفیت

1. فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن ۶

تاریخ اکران: 5 مرداد 1397

5 فیلم برتر سال 2018. دانلود نرم افزار و بازی ایرانیان دانلود

مأموریت غیرممکن عنوان سری فیلم‌های اکشن جاسوسی آمریکایی که بر اساس مجموعه تلویزیونی به همین نام ساخته شده‌است.

تا کنون پنج نسخه از این مجموعه به نام‌های مأموریت غیرممکن، مأموریت غیرممکن ۲، مأموریت غیرممکن ۳، مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح و مأموریت غیرممکن: ملت یاغی ساخته و اکران شده است. تام کروز در نقش شخصیت اصلی داستان، مأمور مخفی ایتن هانت در تمام نسخه‌های فیلم حضور دارد.

مأموریت غیرممکن ۶ (انگلیسی: Mission: Impossible 6) یک فیلم در سبک اکشن، مهیج، و ماجراجویی به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

از بازیگران آن می‌توان به ربکا فرگوسن، هنری کویل، سایمون پگ، ونسا کربی، و الک بالدوین اشاره کرد. این فیلم را می توان یکی در لیست 5 فیلم برتر سال 2018 قرار داد.

دانلود فیلم ماموریت غیرممکن 6 دوبله فارسی با بهترین کیفیت

مطالب پیشنهادی برای معرفی فیلم خارجی:

مجله فیلم و سریال ایرانیان دانلود