ایرانیان دانلود
معرفی فیلم ترسناک بهترین فیلم های ژانر وحشت

معرفی فیلم ترسناک؛ 9 فیلم دلهره آور

انسان ها به دو دسته تقسیم می شوند؛ آنهایی که فیلم ترسناک می بینند و آنهایی که اصلا علاقه ای به فیلم های ترسناک ندارند و به نوعی جرات دیدن این سبک فیلم ها را ندارند. اگر جزو دسته اول هستید با ما همراه شوید تا با معرفی چند فیلم ترسناک؛ 9 تا از ترسناک ترین فیلم های جهان را به شما معرفی کنیم؛ چراغ ها را خاموش نکنید و پس از مطالعه مقاله به لینک دانلود فیلم ترسناک خارجی مراجعه کنید!

9 – فیلم ترسناک شوم Sinister 2012

شوم نام فیلمی ترسناک به کارگردانی اسکات دریکسون است که حول محور خانواده می‌چرخد و شاید همین ایده از آن فیلمی ساخته که نفس مخاطب را در سینه حبس می‌کند؛ این نهمین پیشنهاد ما در مقاله معرفی فیلم ترسناک محسوب می شود.

در سال 2020 برای انجام تحقیقی 50 فیلم ترسناک را برای مخاطبین به نمایش گذاشتند و در پایان تحقیقات متوجه شدند میانگین ضربان قلب مخاطبین در هنگام تماشای فیلم شوم از مابقی فیلم ها بیشتر بود

خلاصه داستان فیلم سینمایی شوم 2012:

نویسنده ای به نام آلیسون تصمیم می‌گیرد برای نوشتن داستان جدیدش در محلی باشد که جنایت در آن اتفاق افتاده. پس به همراه همسر و فرزندانش به خانه ای نقل مکان می‌کند که در آن در طول زمان های مختلف قتل و جنایتی رخ داده…

8 – فیلم ژاپنی حلقه The Ring 1998 در ژانر وحشت

تصور کنید فیلمی را تماشا می‌کنید که به واسطه ی دیدم آن هفت روز بعد می‌میرید!

حلقه فیلم ترسناک ژاپنی به کارگردانی هیدئو ناکاتا است که با ایده ای خاص خود بیننده های زیادی را ترسانده و می‌ترساند.

در سال 2002 نسخه ی آمریکایی حلقه اکران شد که از نظر میزان ایجاد ترس و وحشت قابل مقایسه با نسخه ی ژاپنی نبود. پس اگر می‌خواهید بترسید برای تماشا نسخه‌ی ژاپنی را انتخاب کنید.

فیلم ژاپنی حلقه The Ring 1998 در ژانر وحشت

خلاصه داستان فیلم ترسناک ژاپنی رینگ 1998:

نوار ویدیوی نفرین شده ای وجود دارد که هر فرد آن را تماشا کند تماس تلفنی با او برقرار می‌شود که به او اطلاع می‌دهد پس از هفت روز خواهد مرد. شکستن این طلسم تنها یک راه دارد و آن کشف و حل معمای این نفرین است.

7 – فیلم سینمایی دلهره آور نیمه تابستان Midsummer 2019

نیمه ی تابستان به کارگردانی اری استر و هنرنمایی فلورنس پیو در سال 2019 منتشر شد. فیلمی پر از نماد، دلهره آور و شوکه کننده؛ فیلمی با سوژه ای ترسناک اما متفاوت با ایده ی سایرفیلم های ترسناک.

خلاصه داستان فیلم ترسناک میدسامر 2019:

دنی دخنر جوان و برون گرایی است که در اول فیلم طی حادثه ای خانواده اش را از دست می‌دهد و بعد از مدتی برای کم شدن اندوه به همراه نامزدش و گروهی از دوستان به سوئد سفر می کند.

آنها می خواهند شاهد مراسم سنتی ای باشند که هر 90 سال یک بار در دهکده اتفاق می‌افتد، مراسمی که از دور زیباست اما در واقعیت وحشتناک است…

6 – فیلم ترسناک جنی دیگران The others 2001

دیگران به کارگردانی آلخاندرو آمنابار اثری است که حسابی بیننده را ترسانده و با پایانی شوکه کننده به فکر فرو می برد.فضاسازی فیلم به خوبی برای ترساندن طراحی شده و بازی هنرپیشه ها به القای چند برابری ترس کمک می‌کند.

پوستر 6 - فیلم ترسناک جنی دیگران The others 2001

خلاصه داستان فیلم سینمایی دیگران 2001:

گریس زنی جوان است که به همراه دو فرزندش در خانه ای دور افتاده در وسط جنگل زندگی می‌کند. فرزندان گریس به نور آفتاب حساسیت دارند و گریس مدام مراقب است تا بچه ها رنگ نور را نبینند.

بعد از مدتی گریس متوجه می‌شود پسرش آن با پسری خیالی به نام ویکتور صحبت می‌کند و از اینجای ماجرا بود که گریس فهمید در خانه اش دیگران نیز وجود دارند…

5 – فیلم ترسنام کلبه ای در جنگل The cabin in the woods 2011

پنجمین گزینه در مقاله معرفی فیلم ترسناک، کلبه ای در جنگل به کارگردانی دریو گادر و جاس ویدن است که در ژانر ترسناک ساخته شده.

این فیلم همانطور که شما را می ترساند گاهی با کمدی خود در لابه لای ترسهایش می تواند شما را بخنداند. اگر عاشق حل کردن معماهای ترسناک و راز آلود هستید تماشای این فیلم را از دست ندهید.شاید در ابتدا فیلمی با سوژه ای تکراری و کلیشه ای به نظر برسد اما رمز و رازها و ترس هایی که با آن مواجه می‌شوید شما را راضی خواهد کرذ.

خلاصه داستان فیلم کلبه ای در جنگل 2011:

کلبه ای در جنگل داستان پنج دوست است که برای تفریح به کلبه ای داخل جنگل می‌روند اما طول نمی‌کشد تا بفهمند اتفاق های ترسناکی قرار است رخ بدهد پس به دنبال گشایش رمز و راز کلبه می‌روند.

4 – فیلم موروثی Hereditary 2018 در ژانر وحشت

موروثی ساخته ی اری استر متفاوت ترین فیلم ساخته شده ی ژانر وحشت در سالهای اخیر است. موروثی برای ترساندن شما نیازی به جامپ اسکر ندارد بلکه فیلمنامه و ایده ی داستان طوری است که ذره ذره ترس را به جان شما می اندازد؛ یکی از بهترین پیشنهادها در معرفی فیلم ترسناک که می تواند به هر لیستی راه پیدا کند

خلاصه داستان فیلم ترسناک موروثی 2018

آنی و همسرش استیو به همراه پسر و دخترشان چارلی در خانه ای زندگی می‌کنند. مادرآنی، الن به تازگی از دنیا رفته. او در دوران زندگی اش مراسمات فرقه ای خاصی برگزار و در آن شرکت می‌کرد و به نوه اش چارلی علاقه ی عجیبی داشت. پس از مرگ الن بود که همه ی جریانات شروع می‌شود…

دانلود فیلم موروثی دوبله فارسی

3 – فیلم دلهره آور جن گیر The exorcist 1973

کمتر کسی است که تا به حال جن گیر را ندیده باشد اما اگر تا کنون جن گیر را ندیدید چراغ اتاقتان را خاموش کنید و به تماشای این فراطبیعی ترسناک بنشینید.

جن گیر در سال 1973 به کارگردانی ویلیام فریدکین ساخته شد و طرفداران فیلم های فراطبیعی را شوکه کرد. تا آن سال کسی هچین فیلمی نساخته بود.

عکس 3 - فیلم دهره آور جن گیر The exorcist 1973

خلاصه داستان فیلم سینمایی جنگیر 1973:

کریس بازیگری است که چند وقتی است در خانه با بیماری دختر خردسالش درگیر است. پزشکان زیادی دخترش را دیدند اما از درمانش درمانده شدند. کم کم سر و صداهایی از اتاق دخترش می شنود که نه صدای انسان است نه صدای راه رفتن حیوان….

2 – درخشش The Shining 1980؛ دومین گزینه در معرفی فیلم ترسناک

درخشش فیلمی ترسناک و روانشناختی است که با گذشت چندین سال از پخشش هنوزهم تازگی خود را حفظ کرده. درخشش تنها فیلم کوبریک است که در ژانر وحشت ساخته و تنها فیلم ترسناکش نیز موفقیت بی نظیری داشت.

شاینینگ فیلمی عجیب و شوکه کننده است که بیننده قبل از اینکه از اتفاقات داخل هتل بترسد، بیشتر شوکه می شود و به دنبال دلایل اتفاقات است؛ با بازی درخشان جک نیکلسون با آن تصویر ماندگار

خلاصه داستان فیلم شاینینگ 1980:

جک، همسر و پسرش در هتلی راز آلود که در گذشته قبرستان بومیان آمریکا بوده زندگی می کند.جک نویسنده‌ای است که در حال ترک مشروبات الکلی است و با خانواده اش به عنوان سرایدار در هتل مشغول است.

دانلود فیلم درخشش 1380 دوبله فارسی

1 – فیلم سکوت بره ها The silence of the lamb 1991

سکوت بره ها شاهکاری ترسناک و روانشناختی با بازی آنتونی هاپکینز به کارگردانی جاناتان دمی است؛ بدون شک هاپکینز یکی از بی نظیر ترین بازیهایش را در سکوت بره ها داشته است.

بعد از تماشای فیلم سکوت بره ها هیچگاه نگاه های عمیق هاپکینز در نقش دکتر هانیبال لکتر را فراموش نخواهید کرد؛ سالینس آو لمب پیشنهاد اول ما در معرفی فیلم ترسناک است که می توانید از لینک زیر با 2 کیفیت آن را دانلود کنید

دانلود فیلم سکوت بره ها 1991 دوبله فارسی

عکس فیلم سکوت بره ها The silence of the lamb 1991

خلاصه داستان فیلم ترسناک سکوت بره ها 1991:

کلاریس از اف بی ای مامور می‌شود تا در پیدا کردن بیل بوفالو قاتل زنجیره ای که پوست قربانیانش را می‌کند کمک کند.

او برای این کار با قاتلی زنجیره ای به نام هانیبال لکتر که زندانی است گفتگو می‌کند و معتقد است صحبت با هانیبال به او سرنخ پیدا کردن بوفالو را خواهد داد.

او باید طوری با هانیبال صحبت کند که او حس نکند توسط کلاریس تخلیه اطلاعاتی می‌شود.

همچنین بخوانید: