ایرانیان دانلود
عکس سریال آقازاده با کیفیت Full HD
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود سریال آقازاده با کیفیت Full HD

  • امتیاز ایرانیان دانلود 4.5
  • دسته فیلم
    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#27723 (16) { ["term_id"]=> int(36154) ["name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-series" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36155) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(500) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36154) ["category_count"]=> int(500) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "سریال ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-series" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود سریال آقازاده ::.

عکس سریال آقازاده 1398 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری تمام قسمت ها

.:: دانلود سریال آقازاده اثری از بهرنگ توفیقی با لینک مستقیم ::.

دانلود سریال آقازاده :سریال آقا زاده (Agha Zadeh Series) یک سریال اجتماعی و سیاسی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا است که قبلا سریال های پرطرفداری همچون انقلاب زیبا، تنهایی لیلا، پدر، بر سر دو راهی، پیکسل و قلب یخی را در کارنامه ی کاری خود دارد. این سریال به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد. حامد عنقا درباره ساخت این سریال جنجالی گفته بود ما سریال آقازاده را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه آقازاده را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل مختلف اجتماعی به فکر بیندازیم. به گفته ی وی این پروژه تنها یک سریال نیست بلکه صدای بلند یک اعتراض است.

خلاصه داستان سریال آقازاده :

حامد در شب عروسی‌اش پس از دستگیری نیما، واقعیتی هولناک برایش آشکار می‌شود و…

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. (این قصه با خون تموم میشه…)

امیر آقایی بازیگر سریال آقازاده :

امیر آقایی (متولد ۱۳۴۹ ارومیه) بازیگر اهل ایران و برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر است. نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند. .

نمایش خانگی
سال نام سریال کارگردان نقش
۱۳۹۸ آقازاده بهرنگ توفیقی نیما بحری
۱۳۹۷ رقص روی شیشه مهدی گلستانه ادریس ملک
۱۳۹۶ عالیجناب سام قریبیان اسفند پرهام
۱۳۹۱ قلب یخی ۳ سامان مقدم آتیلا

بازیگران سریال آقازاده :

امیر آقایی نیما بحری
نیکی کریمی تینا
امین حیایی بهروز بهرامی
کامبیز دیرباز شهنام
امین تارخ حاج رضا تهرانی
مهدی سلطانی دکتر امیر بحری
جمشید هاشم پور اکبر
ثریا قاسمی احترام
لعیا زنگنه شریفه تهرانی
سینا مهراد حامد تهرانی
دیبا زاهدی سارا فضلی
مهدی کوشکی الکس
سامیه لک سحر
محمدحسین لطیفی حاج محسن
مسعود فروتن استاد ارژنگ
کاوه خداشناس بازرس کیانی
سعید داخ بازپرس قاسمی
روزبه معینی نوذر
پردیس پورعابدینی راضیه – مانلی مقدم

تصاویر سریال آقازاده :

عکس سریال آقازاده 1398 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری تمام قسمت ها عکس سریال آقازاده 1398 با کیفیت فول اچ دی 1080p بلوری تمام قسمت ها

اطلاعات سریال ایرانی آقازاده :

کیفیت تصویر : HD

فرمت تصویر : Mp4

کارگردان : بهرنگ توفیقی

تهیه کننده: حامد عنقا

نویسنده : حامد عنقا

سال پخش: ۱۳۹۹

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۵۰ دقیقه

فروش گیشه :

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا