ایرانیان دانلود
عکس فیلم توطئه به کارگردانی علی قوی تن با لینک مستقیم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستارهصبر کنید...

دانلود فیلم توطئه به کارگردانی علی قوی تن با لینک مستقیم

  • امتیاز ایرانیان دانلود 5
  • دسته فیلم
    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#27728 (16) { ["term_id"]=> int(49000) ["name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["slug"]=> string(21) "social-persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(49001) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(36151) ["count"]=> int(1439) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(49000) ["category_count"]=> int(1439) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(23) "فیلم اجتماعی" ["category_nicename"]=> string(21) "social-persian-movies" ["category_parent"]=> int(36151) } [1]=> object(WP_Term)#27821 (16) { ["term_id"]=> int(36151) ["name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["slug"]=> string(14) "persian-movies" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(36152) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1754) ["filter"]=> string(3) "raw" ["cat_ID"]=> int(36151) ["category_count"]=> int(1754) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(21) "فیلم ایرانی" ["category_nicename"]=> string(14) "persian-movies" ["category_parent"]=> int(0) } }

.:: دانلود فیلم توطئه ::.

عکس فیلم توطئه اثری از علی قوی تن 1374 با لینک مستقیم و رایگان

.:: دانلود فیلم توطئه اثری از علی قوی تن با لینک مستقیم ::.

دانلود فیلم توطئه : توطئه (فیلم) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علی قوی تن ساختهٔ سال ۱۳۷۴ است. ساره و داوود که هر دو در کار تهیه فیلم مستند هستند یک شب در حین فیلمبرداری جسدی را در کوچه ی خود می بینند اما وقتی پلیس در محفل حاضر می شود جسدی را نمی بیند. ساره به جوادی همسایه ی طبقه ی بالای آپارتمان خودشان که به تازگی همسر باردارش را از دست داده شک می کند. روزی که ساره برای فیلمبرداری به محل فروش داروهای غیردولتی می رود جوادی همسایه ی خودشان را می بیند، به تعقیب او می پردازد و درمی یابد که او با قاچاقچیان داروهای تقلبی همکاری دارد.

خلاصه داستان فیلم توطئه :

ساره و داوود که هر دو در کار تهیه فیلم مستند هستند یک شب در حین فیلمبرداری جسدی را در کوچه ی خود می بینند اما وقتی پلیس در محفل حاضر می شود جسدی را نمی بیند. ساره به جوادی همسایه ی طبقه ی بالای آپارتمان خودشان که به تازگی همسر باردارش را از دست داده شک می کند. روزی که ساره برای فیلمبرداری به محل فروش داروهای غیردولتی می رود جوادی همسایه ی خودشان را می بیند، به تعقیب او می پردازد و درمی یابد که او با قاچاقچیان داروهای تقلبی همکاری دارد.

همدستان جوادی ساره را می بینند و جوادی را دستگیر می کنند. داوود از طریق یادداشتی که جوادی برای او گذاشته و محل زندانی شدن ساره را نوشته به محل مورد نظر می رود و همسرش را نجات می دهد. اما وقتی قاچاقچیان پیگیری ساره و داوود را می بینند به منزل آن ها رفته و تمامی فیلم هایشان را با خود می برند. وقتی جوادی یکی از اعضای باند را در خانه ی خود به قتل می رساند و فرار می کند جوادی به تلافی کشته شدن همسرش در اثر خوردن داروهای تقلبی همراه ساره و داوود به انبار داروها می رود تا آن جا را به آتش بکشد، پلیس هم مطلع شده و در محل حاضر می شود و تمامی قاچاقچیان را دستگیر می کند.

شهره سلطانی بازیگر فیلم سینمایی توطئه :

شهره سلطانی (زادهٔ ۱۳۴۸ در بجنورد)، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. شهره سلطانی در سال ۱۳۴۸ در شهر بجنورد به دنیا آمد. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات است. وی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و ردیف‌های آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده‌است.

بازیگران فیلم توطئه :

امین تارخ شهره سلطانی فرهاد جم پردیس محبتاش ناصر لقایی فرهاد خانمحمدی ابراهیم آبادی ماندانا اصلانی معصومه آقاجانی آنابور کوفسکا مهدی جلیلوند ابوالفضل سهرابی علی کاوه فرهاد شریفیان

تصاویر فیلم توطئه :

عکس فیلم توطئه اثری از علی قوی تن 1374 با لینک مستقیم و رایگان

اطلاعات فیلم ایرانی توطئه :

کیفیت تصویر : ۵۷۶p

فرمت تصویر : mp4

کارگردان : علی قوی تن

تهیه کننده: حبیب اله صحرانورد

نویسنده : علی قوی تن

سال پخش: ۱۳۷۴

ژانر : اجتماعی

مدت زمان نمایش: ۹۰ دقیقه

فروش گیشه :

انکودر : ایرانیان دانلود

توضیحات بیشتر : ویکی پدیا